Beantwoord

Aanmelden op Proximus Fon via PC niet mogelijk

  • 18 July 2016
  • 5 reacties
  • 312 Bekeken

Hallo,

Ik heb via mijn iPad een pas voor 5 dagen geboekt maar slaag er niet in me via mijn PC aan te melden. De Login-pagina verschijnt maar na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt na een tijdje de melding "De pagina kan. Iet weergegeven worden." Dit gebeurt zowel bij IE als bij Chrome. Op mijn iPad kan ik me aanmelden, de gebruikersgegevens zijn dus correct.

Vriendelijke groet,
Frank
icon

Beste antwoord door sabineb 18 July 2016, 13:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je screenshots van het inloggen?
ben je tegelijkertijd ingelogd op je ipad? Misschien kan er maar 1 toestel verbinding maken?
Hoe komt het dan dat ik met twee laptops kan inloggen ?
Is er dan een onderscheidt tussen laptops en andere (mobiele) toestellen ?
Reputatie 6
Badge +4
Dag Frank,

De Fon passen dat je aankoopt via FOn zelf kunnen wij niet traceren,

daar dien je rechtstreeks bij Fon voor te zijn

https://support.fon.com/hc/en-us

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Elsa,

In principe kan je met de Proximus fon account maar 1 toestel tegelijkertijd verbinden,

je kan ze wel configureren op verschillende devices maar je zal in principe een session limit exceeded krijgen als je op een 2de toestel met dezelfde fon account tracht in te loggen

Meestal wordt dit omzeild door bijkomende account aan te maken per device beschikbaar in een PACk

Als je smartphone daarentegen deel uitmaakt van een Belgacom-pack, heb je de mogelijkheid een bijkomende Belgacom-Fon login aan te maken via de E-services.
Het verbruik vanop deze bijkomende login zal afgetrokken worden van uw internet volume.

Je heb de mogelijkheid om voor elk apparaat in uw Pack een bijkomende login aan te maken

mvg sabine
Bedankt voor deze verduidelijking Sabine.
Mvg,
Elsa

Reageer