Ik heb via mijn iPad een pas voor 5 dagen geboekt maar slaag er niet in me via mijn PC aan te melden. De Login-pagina verschijnt maar na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt na een tijdje de melding "De pagina kan. Iet weergegeven worden." Dit gebeurt zowel bij IE als bij Chrome. Op mijn iPad kan ik me aanmelden, de gebruikersgegevens zijn dus correct.
Vriendelijke groet,
Frank
Beste antwoord door sabineb
Elsa,
In principe kan je met de Proximus fon account maar 1 toestel tegelijkertijd verbinden,
je kan ze wel configureren op verschillende devices maar je zal in principe een session limit exceeded krijgen als je op een 2de toestel met dezelfde fon account tracht in te loggen
Meestal wordt dit omzeild door bijkomende account aan te maken per device beschikbaar in een PACk
Als je smartphone daarentegen deel uitmaakt van een Belgacom-pack, heb je de mogelijkheid een bijkomende Belgacom-Fon login aan te maken via de E-services.
Het verbruik vanop deze bijkomende login zal afgetrokken worden van uw internet volume.
Je heb de mogelijkheid om voor elk apparaat in uw Pack een bijkomende login aan te maken
mvg sabine
Bekijk origineel
In principe kan je met de Proximus fon account maar 1 toestel tegelijkertijd verbinden,
je kan ze wel configureren op verschillende devices maar je zal in principe een session limit exceeded krijgen als je op een 2de toestel met dezelfde fon account tracht in te loggen
Meestal wordt dit omzeild door bijkomende account aan te maken per device beschikbaar in een PACk
Als je smartphone daarentegen deel uitmaakt van een Belgacom-pack, heb je de mogelijkheid een bijkomende Belgacom-Fon login aan te maken via de E-services.
Het verbruik vanop deze bijkomende login zal afgetrokken worden van uw internet volume.
Je heb de mogelijkheid om voor elk apparaat in uw Pack een bijkomende login aan te maken
mvg sabine