Vraag

Aanhoudende aanmaningskosten ondanks betaling!

  • 2 March 2017
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

In de loop van januari betaalde ik via mijn klantnummer een openstaand factuurbedrag van mijn partner (wonend op hetzelfde adres) Ondertussen is haar gsmnummer opgenomen in een gemeenschappelijk pack Tuttimus. De betaling kon onder haar klantnummer echter niet worden teruggevonden en daarom volgden er tot 3 maal toe aanmaningskosten. Ik heb verschillende keren telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om dit probleem aan te kaarten, tot vorige week een zekere medewerker van de klantendienst (Allison) mij op het hart drukte dat de kosten zouden worden gecrediteerd. Vandaag krijgen we echter opnieuw een factuur met kosten !!! Kijk, het openstaande bedrag werd onder een verkeerd klantennummer, doch TIJDIG betaald, en hiermee wil ik maar gewoon zeggen dat wij niet van slechte wil waren ! Ik ben reeds meer dan 20 jaar trouwe klant van Belgacom/Proximus en dan kan ik op zijn minst verwachten dat, ondanks een misverstand, een tegemoetkoming/credietnota hier enigszins op zijn plaats is! Indien hier geen positief gevolg wordt aan gegeven, dan stap ik één dezer dagen naar een proxicenter om mijn modem in te leveren, er zijn immers genoeg spelers op de markt bij wie ik me kan aansluiten. Met vriendelijke groeten

5 reacties

graag reactie van een Proxi-medewerker. Dank u
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Kan u mij via privébericht de klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr en factuurnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
ok, maar weet niet hoe ik jou privé kan bereiken?
Vriendelijke groeten,
Thierry
Reputatie 7
Badge +6
ok, maar weet niet hoe ik jou privé kan bereiken?
Vriendelijke groeten,
Thierry

Via deze link, zaltgaanja: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Dit kan via onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Forum Login eerst account aanmaken.

Met vriendelijke groeten,

Joël


Reageer