aangekochte V3 wordt deze nu vervangen ja of nee?

  • 28 October 2015
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
@proximus: kunnen jullie eindelijk eens officieel meedelen wat er zal gebeuren met de aangekochte V3's?




Dit heeft niets te maken met 2 jaar garantie, want als deze decoders binnenkort niet meer functioneren door keuze van proximus dan vind ik als klant dat u deze volledig gratis dient te vervangen. De klant wordt anders gedwongen om een nieuw model te kopen of te huren puur uit willekeur van Proximus.



4 reacties

Ik lees nog altijd de berichten van medewerkers dat ze en nog geen definitieve beslissing over gekregen hebben.


Ben ook benieuwd wanneer deze knoop zal doorgehakt worden !!
NB: iemand van mijn collega's heeft ook gebeld voor een aangekochte V3 en hij dit niet eerlijk vond enz...werd hij er ook attent op gemaakt dat PX trouwens al altijd aangeraden heeft om te huren, maar kreeg wel nog als uitleg dat er over onderhandeld wordt, en eens het zo ver is de klanten wel zullen op de hoogte gebracht worden.
Reputatie 6
Badge +3
op twitter zegt @proximus


- de oude decoders V3 blijven functioneren


- de gekochte decoders worden daarom niet vervangen.


Wie toch de nieuwe software wilt, die moet een V5compact huren (geen toestellen meer te koop)
Inderdaad op de site van PX is de knop om de decoder aan te kopen al een tijdje verdwenen!


er staat dat die decoder en afstandsbediening inbegrepen is als je Proximus TV bestelt in een Pack


en voor de modem: inbegrepen als je Proximus TV bestelt

(Als je een internetabonnement bij ons hebt, heb je de modem ook al)


vroeger stond er dat het niet aangeraden was om die te kopen en nu kan je hem niet meer kopen.


zie : http://forum.proximus.be/comment/175512

Reageer