60 dagen nPVR?


Reputatie 1
De b-box was weer eens onmedewerkzaam en na hem en de modem aan paar keer te hebben moeten heropstarten, heb ik gemerkt dat mijn nPVR opnames ineens 30 dagen langer beschikbaar zijn.


Is dit een wel heel opmerkelijke glitch ten gevolge van het herhaaldelijk moeten heropstarten? Of is de nPVR ineens uitgebreid met nog een maand? Dat laatste zou mij wel heel goed uitkomen maar aangezien ik er nog niets over gelezen of gehoord heb, vind ik het wel raar. Da's nu toch iets voor mee uit te pakken, als dat nieuw is! Ook op de website staat nog altijd 30 dagen als maximum.

17 reacties

Waarschijnlijk heb je onderwerpen omtrent nPVR problemen doe al maanden bezig zijn niet gelezen, (begrijpelijk want er is interessantere lectuur 😉,


want dan zou je vastgesteld hebben dat er al maanden aan een stuk problemen zijn met nPVR opnames, die niet opgenomen zijn, die niet willen starten en gewiste die achteraf terug in de lijst opduiken, na een herstart van bbox modem of ook na een herstart van de decoder enz...


Er is nu beloofd dat er in oktober een oplossing zou komen voor deze problemen dus afwachten geblazen.


De nPVR opnames zijn inderdaad 30 dagen opvraagbaar, als lukt toch ;-)
Reputatie 1
Nee hoor, Elsa, ik ben maar al te goed op de hoogte van de nPVR problemen! Ik heb daar zelf al genoeg op gevloekt. Ik heb trouwens alle recente onderwerpen en nieuwspunten nog eens overlopen voor ik mijn topic plaatste en ik heb niets in die aard gevonden. Ik kan het gemist hebben natuurlijk.


Maar als je de titel van mijn topic gezien hebt, dan heb ik het over 60 dagen nPVR, en niet 30, wat ik ook weet dat de standaard is. (Ik geef toe, '30 dagen langer' in de tekst is misschien een ongelukkige uitdrukking, want het is al 30 dagen beschikbaar, nu zijn er bij mij gewoon nog eens 30 dagen bijgekomen maar de titel is hoop ik duidelijk genoeg.)


Wat ik wil weten is: zijn die 60 dagen een nieuwe programmatie (het is het einde van de maand, begin van de vakantie, dus misschien een logisch moment voor kleine aanpassingen, weet ik veel, het is in ieder geval nog geen oktober) of is het een vreemde glitch? Is het al bij iemand anders voorgekomen?
Dan vraag je dit best aan iemand officieel van Proximus via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


zodat je (we) zeker zijn dat er iets recent veranderd is in de duur dat de opname opvraagbaar blijft.
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij zijn de nPVR opnames 31 dagen, ik krijg dus 1 dag extra.
Excuseer je krijgt wel 31dagen en 1 seconde knipoog
Heb eens bij mij gekeken en er is overal 30 dagen bijgekomen ja


goed zo Prox
Nu heb ik mijn berichten eens bekeken en zijn er nog vier die mij melden dat ze 30 dagen bijgekregen hebben, dus 't zal nu inderdaad 60 dagen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Prima, tenzij je die opnames nu ook 30 dagen langer terugkrijgt als je ze probeert te wissen. ;-)



dan kan je toch 120 dagen opvragen, nog beter :-))
@Sarah2,


Was ik nog vergeten te melden dat dit niet tijdelijk is of iets te maken heeft met verlofperiode


ja
Reputatie 1
Jep, ik heb net ook een officïele bevestiging gekregen van Proximus medewerkers. 60 dagen voor iedereen. Inderdaad zeer ja !


Reputatie 7
Badge +1
Het klopt inderdaad! Bij mij is er ook overal 30 dagen bijgekomen! Raar dat ze daar nog niet over gecommuniceerd hebben in de media? Nu nog minstens 48 uur voor TVR (volle 2 dagen terug) en 't is allemaal OK.
Reputatie 7
Badge +6
Kom kom, we mogen ook niet te gulzig worden, hé. lach
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb nu 61 dagen voor mijn nPVR opnames dus nog altijd 1 dag extra maar ik heb wel mijn decoder daarvoor moeten herstarten anders bleef het bij 31 dagen.
Reputatie 6
Badge +2
Sinjoor, voor TV replay mogen ze gerust 1 week teruggaan in de tijd zoals bij Telenet met hun Terugkijk TV.
Reputatie 7
Badge +3
Sarah2, ik heb het gisteren ook gemerkt, toen ik mijn decoder n,og eens moest afzetten omdat ik een nPVR niet kon bekijken. Bij mij staan alle nPVR's op 60 dagen, min de reeds verlopen tijd.


Ik vraag me ook af of dit definitief is, ofwel speciaal voor de zomermaanden.
Reputatie 2
Die vraag werd al beantwoord: DEFINITIEF

Reageer