50% verlies met opnames in de toekomt

  • 27 August 2015
  • 91 reacties
  • 880 Bekeken

Op dit forum en op andere forums lees je dat Proximus enkel in de toekomst nog de mini aanbied als decoder. Wat inhoud dat al de nieuwe klanten enkel de mogelijkheid hebben om 1 programma online op te slaan en niet op de harde schijf. Oudere klanten bv met V5, V4, enz... die kunnen opnemen op harde schijf kunnen 2 programma's opslaan eentje op schijf en eentje online. Beide klanten betalen evenveel en hebben niet dezelfde mogelijkheden is dat geen discriminatie bij een nieuwe klant?


Lees dat Proximus via software update al de oudere decoders met harde schijf die functie zal uitslakelen om op te nemen op harde schijf zodat het zal komen zoals bij de nieuwe klanten 1 opname online.


Het kom er op neer dat binnenkort wij nog 1 programma gaan kunnen opnemen in plaats van 2 opnames. Wat ik al paar maanden hier op het forum zegt dat Proximus een verborgen agenda geeft met de zenders omdat 2/3 van de klanten opnemen om de reclame te kunnen door te spoelen.


Graag had ik van Proximus hier een antwoord met wat ik lees en zonder veel blabla op mijn één vraag. Wat is de toekomst 1 of 2 opnames voor de klanten

91 reacties

Mens leert dagelijks bij Elsa en Proximus blijf maar zwijgen op dit onderwerp hier op de topic. Wat is het toch lastig om eens eerlijk te zijn tegen de klanten.
Reputatie 6
Badge +2
Ja wat wil je, Proximus draait graag rond de pot.lach
Zeker weten Alexander frustrerend als klant dat je weet dat je gelijk hebt maar dat je machteloos staat. Vooral dat ze in Brussel de medewerkers het antwoord hebben maar blijkbaar ook een spreekverbod
De oplossing is nochtans simpel allemaal overstappen naar TN duivel
Reputatie 3
Zo te zien aan al de berichten van Parick, is hij heel negatief tegenover Proximus en heeft hij heel weinig goeds te vertellen, moest ik zo ontevreden zijn over Proximus dan zou er toch geen enkel haar meer op mijn hoofd staan die er nog aan denkt van bij Proximus te blijven.


Ik weet niet als je dezelde bent als een ander naamgenoot hier op het forum, maar die heeft ook alle instanties aangesproken en ik heb toch nog niets zien veranderen, dus er is maar één manier niet dreigen maar de overstap doen en dan zouden ze op den duur er wel iets moeten aan doen of het is verzuipen!
Reputatie 6
Badge +2
Ze zullen pas in actie schieten als ze nog 1 klant overhouden.duivel


Wie die laatste klant zal zijn is koffiedik kijken, het zal alleszins Ken niet zijn aangezien hij niet meer bij Proximus zit ofwel zal het Elsa zijn ofwel ik.brutaal
Ze zeggen altijd klagers hebben geen nood en dat weten ze blijkbaar niet alleen bij PX en bij TN alleen.


allee als het zover komt dan zijn we mss nog met ons getweeën bij PX en dan zullen we waarschijnlijk wel kunnen kiezen welke zenders we willen in ons pakket, alleen deze waarschijnlijk die gratis zijn voor PX lach
Reputatie 7
Badge +1
Nog 1 en we kunnen kaarten, want ik ben de derde.duivelHier gebeurt tenminste nog (n)iets!cool
zou die vierde man dan Patrick zijn (LOL)
Reputatie 7
Badge +6
Strippoker?lach
haha, we hebben al zeker een vierde cool
Reputatie 7
Badge +6
En terwijl er gekaart wordt, kan er (voorlopig) nog zoveel opgenomen worden als we willen, bij Proximus.ja
@philippe ik weet wel welk ander vidue je wilt zeggen,maar dat is hij niet.Van Patrick V heb ik al goed niets meer vernomen.
Alexander,zeg nooit nooit want je weet ook al hoe vaak ik ben terug gekeerd.Misschien zie ik voetbal wel zitten als pro leque bij eleven komt.En eleven niet bij telenet uitgezonden word.Want een schotel daat moet je ook het eerste jaar in investeren.Ongeveer 500€.Dan maandelijks iets meer dan 20€.
Blijkbaar is er nog een Patrick maar ben andere.


Ken hoe kom je aan die prijzen voor mijn ziekte had ik tv vlaanderen in de vrachtwagen en gans de installatie koste mij 100 euro ontvanger en schotelantenne en maandelijks 10 euro bij TV vlaanderen. meer was het niet.


Heb hier intussen al veel meningen gelezen maar kom en blijft er op neer dat binnenkort wij enkel nog online gaan kunnen opnemen en hoop dat verkeerd ben, dus Proximus medewerkers verbetert mij aub en zeg dat ik ongelijk hebt.


Neen je hebt geen ongelijk de Proximus technieker die ik gesproken heb tijdens zijn bezoek heeft het mij gezegd, of anders is het een leugenaar !

Reageer