50% verlies met opnames in de toekomt

  • 27 August 2015
  • 91 reacties
  • 880 Bekeken


Toon eerste bericht

91 reacties

Reputatie 5
@ Patrick,ik zo toch maar oppassen met u popcorn:


http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2442041/2015/09/01/Filmstudio-sleept-Popcorn-Time-gebruikers-voor-de-rechtbank.dhtml" target="_blank


knipoog




Oeps Jamo had geen flauw idee dat het niet legaal is dat programma, buurjongen had dat geïnstalleerd voor mij op de pc. . Intussen beetje google gedaan en klopt wat je zegt. en volgende gevonden.


http://www.demorgen.be/technologie/netflix-bibbert-voor-popcorn-time-maar-u-zou-dat-beter-ook-doen-a2196550/


Ik kijk naar mijn geldbeugel en ik kijk enkel naar de film en dat is het neem hem niet op. Denk niet dat last zal hebben met 2 a 3 films per week dat ik bekijkt 🙂 maar thx voor de info


Ik zou eerder iemand verwittigen als hij een legaal programma gebruikt want dan ben je toch geen echte belg zenne duivel


die programma's en openvpn worden al lang gebruikt om zich als bvb een americaan voor te doen, dus er ligger er maar weinig wakker van denk ik.
Mens leert dagelijks bij Elsa en Proximus blijf maar zwijgen op dit onderwerp hier op de topic. Wat is het toch lastig om eens eerlijk te zijn tegen de klanten.
Reputatie 6
Badge +2
Ja wat wil je, Proximus draait graag rond de pot.lach
Zeker weten Alexander frustrerend als klant dat je weet dat je gelijk hebt maar dat je machteloos staat. Vooral dat ze in Brussel de medewerkers het antwoord hebben maar blijkbaar ook een spreekverbod
De oplossing is nochtans simpel allemaal overstappen naar TN duivel
Reputatie 3
Zo te zien aan al de berichten van Parick, is hij heel negatief tegenover Proximus en heeft hij heel weinig goeds te vertellen, moest ik zo ontevreden zijn over Proximus dan zou er toch geen enkel haar meer op mijn hoofd staan die er nog aan denkt van bij Proximus te blijven.


Ik weet niet als je dezelde bent als een ander naamgenoot hier op het forum, maar die heeft ook alle instanties aangesproken en ik heb toch nog niets zien veranderen, dus er is maar één manier niet dreigen maar de overstap doen en dan zouden ze op den duur er wel iets moeten aan doen of het is verzuipen!
Reputatie 6
Badge +2
Ze zullen pas in actie schieten als ze nog 1 klant overhouden.duivel


Wie die laatste klant zal zijn is koffiedik kijken, het zal alleszins Ken niet zijn aangezien hij niet meer bij Proximus zit ofwel zal het Elsa zijn ofwel ik.brutaal
Ze zeggen altijd klagers hebben geen nood en dat weten ze blijkbaar niet alleen bij PX en bij TN alleen.


allee als het zover komt dan zijn we mss nog met ons getweeën bij PX en dan zullen we waarschijnlijk wel kunnen kiezen welke zenders we willen in ons pakket, alleen deze waarschijnlijk die gratis zijn voor PX lach
Reputatie 7
Badge +1
Nog 1 en we kunnen kaarten, want ik ben de derde.duivelHier gebeurt tenminste nog (n)iets!cool
zou die vierde man dan Patrick zijn (LOL)
Reputatie 7
Badge +6
Strippoker?lach
haha, we hebben al zeker een vierde cool
Reputatie 7
Badge +6
En terwijl er gekaart wordt, kan er (voorlopig) nog zoveel opgenomen worden als we willen, bij Proximus.ja
@philippe ik weet wel welk ander vidue je wilt zeggen,maar dat is hij niet.Van Patrick V heb ik al goed niets meer vernomen.

Reageer