Skip to main content
Op dit forum en op andere forums lees je dat Proximus enkel in de toekomst nog de mini aanbied als decoder. Wat inhoud dat al de nieuwe klanten enkel de mogelijkheid hebben om 1 programma online op te slaan en niet op de harde schijf. Oudere klanten bv met V5, V4, enz... die kunnen opnemen op harde schijf kunnen 2 programma's opslaan eentje op schijf en eentje online. Beide klanten betalen evenveel en hebben niet dezelfde mogelijkheden is dat geen discriminatie bij een nieuwe klant?





Lees dat Proximus via software update al de oudere decoders met harde schijf die functie zal uitslakelen om op te nemen op harde schijf zodat het zal komen zoals bij de nieuwe klanten 1 opname online.





Het kom er op neer dat binnenkort wij nog 1 programma gaan kunnen opnemen in plaats van 2 opnames. Wat ik al paar maanden hier op het forum zegt dat Proximus een verborgen agenda geeft met de zenders omdat 2/3 van de klanten opnemen om de reclame te kunnen door te spoelen.





Graag had ik van Proximus hier een antwoord met wat ik lees en zonder veel blabla op mijn één vraag. Wat is de toekomst 1 of 2 opnames voor de klanten

Blijkbaar is er nog een Patrick maar ben andere.





Ken hoe kom je aan die prijzen voor mijn ziekte had ik tv vlaanderen in de vrachtwagen en gans de installatie koste mij 100 euro ontvanger en schotelantenne en maandelijks 10 euro bij TV vlaanderen. meer was het niet.





Heb hier intussen al veel meningen gelezen maar kom en blijft er op neer dat binnenkort wij enkel nog online gaan kunnen opnemen en hoop dat verkeerd ben, dus Proximus medewerkers verbetert mij aub en zeg dat ik ongelijk hebt.






Alexander,zeg nooit nooit want je weet ook al hoe vaak ik ben terug gekeerd.Misschien zie ik voetbal wel zitten als pro leque bij eleven komt.En eleven niet bij telenet uitgezonden word.Want een schotel daat moet je ook het eerste jaar in investeren.Ongeveer 500€.Dan maandelijks iets meer dan 20€.


@philippe ik weet wel welk ander vidue je wilt zeggen,maar dat is hij niet.Van Patrick V heb ik al goed niets meer vernomen.


En terwijl er gekaart wordt, kan er (voorlopig) nog zoveel opgenomen worden als we willen, bij Proximus.ja


haha, we hebben al zeker een vierde cool


Strippoker?lach


zou die vierde man dan Patrick zijn (LOL)


Nog 1 en we kunnen kaarten, want ik ben de derde.duivelHier gebeurt tenminste nog (n)iets!cool


Ze zeggen altijd klagers hebben geen nood en dat weten ze blijkbaar niet alleen bij PX en bij TN alleen.





allee als het zover komt dan zijn we mss nog met ons getweeën bij PX en dan zullen we waarschijnlijk wel kunnen kiezen welke zenders we willen in ons pakket, alleen deze waarschijnlijk die gratis zijn voor PX lach


Ze zullen pas in actie schieten als ze nog 1 klant overhouden.duivel





Wie die laatste klant zal zijn is koffiedik kijken, het zal alleszins Ken niet zijn aangezien hij niet meer bij Proximus zit ofwel zal het Elsa zijn ofwel ik.brutaal


Ook de zogezegde PP (product placement), wat wil zeggen dat er welbepaalde merken van toestellen (ook bv. auto's) of producten worden in gebruikt, dus z.g. 'stille' suggestieve reclame.


De oplossing is nochtans simpel allemaal overstappen naar TN duivel


Zeker weten Alexander frustrerend als klant dat je weet dat je gelijk hebt maar dat je machteloos staat. Vooral dat ze in Brussel de medewerkers het antwoord hebben maar blijkbaar ook een spreekverbod


Ja wat wil je, Proximus draait graag rond de pot.lach


Mens leert dagelijks bij Elsa en Proximus blijf maar zwijgen op dit onderwerp hier op de topic. Wat is het toch lastig om eens eerlijk te zijn tegen de klanten.


Ik zou eerder iemand verwittigen als hij een legaal programma gebruikt want dan ben je toch geen echte belg zenne duivel





die programma's en openvpn worden al lang gebruikt om zich als bvb een americaan voor te doen, dus er ligger er maar weinig wakker van denk ik.


Oeps Jamo had geen flauw idee dat het niet legaal is dat programma, buurjongen had dat geïnstalleerd voor mij op de pc. . Intussen beetje google gedaan en klopt wat je zegt. en volgende gevonden.





http://www.demorgen.be/technologie/netflix-bibbert-voor-popcorn-time-maar-u-zou-dat-beter-ook-doen-a2196550/





Ik kijk naar mijn geldbeugel en ik kijk enkel naar de film en dat is het neem hem niet op. Denk niet dat last zal hebben met 2 a 3 films per week dat ik bekijkt 🙂 maar thx voor de info






@ Patrick,ik zo toch maar oppassen met u popcorn:





http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2442041/2015/09/01/Filmstudio-sleept-Popcorn-Time-gebruikers-voor-de-rechtbank.dhtml" target="_blank





knipoog










Het heeft ook allemaal niet te maken vind ik met het aantal zenders,of naar wat of naar hoeveel je kijkt.als je op een satelliet kijkt zie je duizenden zenders,en daar zie je er misschien ook maar een 20 tal van.


@sinjoor ik heb dus zoals ik zei,mijn zenders geteld,en kom op ongeveer een 240 zenders.tv en radio.Wat zit daar dus nog bij.Ik heb een pack bij telenet daarom is het daar nu ook veel goedkoper.vroeger waren prijzen tussen belgacom en telenet veel meer uitgesproken dan nu.nu liggen ze digter bij elkaar.Vorige maand betaalde ik 130€ nu slechts 90€;Daarbij heb je je 2000 films ik heb dus ook het Franse pakket en het sport pakket.


Ja Elsa, ik moet toegeven, dat ik opnames (vroeger met nog 30 dagen) soms tot op het randje van nog 1dag liet staan, en dan nog verplicht was ze nog snel op DVD-HDD over te kopiëren als ik ze niet wou verliezen. Nu duurt het al 2 maanden voor ze verlopen zijn, en dus is er nu nog geen enkele verlopen. Maar die 60 dagen helpen me niet écht vooruit. Om bij te houden is 60 dagen te kort, om uitgesteld te kijken inderdaad te lang, omdat het dan onoverzichtelijk wordt, en dan heb ik nog maar één decoder! Met meerdere decoders moet dat nogal chaotisch zijn! Tenzij ze het (zoals in een ander topic eens gevraagd) de mogelijk creëren om submappen per gebruiker/decoder te maken...


Ik koester in ieder geval mijn V5 decoder, zodat hij nog lang mee kan gaan. Ik kijk veel tv en programmeer ook veel series. Ik krijg ook regelmatig conflicten. Die los ik op via conflicten, nooit via de spontane melding, anders weet ik niet over welke dag het gaat.


Niet nodig toch, dat is juist de tijd die je nodig hebt om de decoder even stroomloos te zetten zodat de nPVR opname normaal afspeeltverlicht


En als we niet meer kunnen doorspoelen, is het probleem van doorspoelen op nPVR ook opgelost. verdrietig


Inderdaad voor mij zal het alleen maar een verbetering zijn maar ik hoop dat de veranderen ook nog zullen meevallen voor de anderen ook natuurlijk want zo egoïstisch wil ik nu ook weer niet redeneren knipoog


Reageer