Beantwoord

3 tv's via wifi bridge werkt niet meer naar behoren.

• 12 december 2015
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo,

zijn er hier nog klanten die net als ik 3 tv's geïnstalleerd heeft via wifi bridge en het volgende probleem heeft?
Het heeft enkele maanden goed gewerkt ivm beeld en en zonder problemen toegang tot de 3 tv's zelfs gelijktijdig.

1ste probleem : beeld is nu indien meer dan 2 tv's dikwijls bij veranderen van zender kort verstoort. ok das niet onoverkomelijk.
Maar nu 2 de probleem en erger. Ik moet vaak bijna dagelijks de tv die gebruikt wordt de decoder resetten incl opnieuw activeren. indien tv x geactiveerd is valt tv y uit en z idem. Ik kan bijgevolg geen meerdere tv's tegelijk meer bekijken.
Heb al alles geprobeerd incl herstarten en resetten van de modem. Ik wordt er zot van. Dit is al meer dan een week bezig grgrgr.

Wat kan ik nog doen behalve de helpdesk bellen.
icon

Beste antwoord door Bram 17 december 2015, 09:03

Hallo elma0109,

Je kan ook via de MyProximus website (onderdeel My Support) de kwaliteit van je lijn testen. Want als je eerst probleemloos met 3 tv's kon kijken en nu niet meer, dan is er misschien meer aan de hand...

Mvg,
Bram
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hetgeen je zelf kan proberen staat hier beschreven : http://bgctv.skynetblogs.be/#procedurebijdecoderproblemen
en als dit niets oplost zal je toch best de technische helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Want dan is het alleen nog Proximus die het kan oplossen door eventueel een technieker te sturen als het nodig is.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo elma0109,

Je kan ook via de MyProximus website (onderdeel My Support) de kwaliteit van je lijn testen. Want als je eerst probleemloos met 3 tv's kon kijken en nu niet meer, dan is er misschien meer aan de hand...

Mvg,
Bram
Bram,
goed dat je het daarover hebt, want in veel van de gevallen klopt dit niet, en zelf wordt je dan opgebeld door het escalatie tiem en die antwoorden zelf je moet daar nit al te veel op af gaan dat staat nog niet 100% op punt.
Enfin ik wou dat toch even melden, want bij mijn gebuur staat er nog altijd een foutmelding voor zijn decoder en hij heeft geen problemen en als hij belt zeggen ze dat ze niets abnormaals kunnen vaststellen en als hij geen problemen heeft met de decoder dat hij deze foutmelding mag negeren en er verder niks moet aantrekken maar dat ze het aan de bevoegd dienst gingen doorgeven
Mvg,
Elsa!