Beste Forumleden,
Op de vraag of het bij Proximus bekend is dat het ineens onmogelijk geworden is van 2 nPVR opnames op te nemen, heb ik het volgende antwoord gekregen:
We vragen iedereen zoveel mogelijk klantennr of telefoonnr door te sturen die met het probleem kampt,
daar we na verschillende testen het probleem zelf niet ondervinden.
Om dus dieper te nagaan waar de oorzaak van het probleem ligt vragen ze voorbeelden te sturen waarop ze kunnen testen.
Met vriendelijke groeten,
Vincent.
Ter info,
zie ook : forum.post ( Opnames niet te bekijken of niet terug te vinden) , daar staat:
Ik kreeg zojuist een mail van Social Media Proximus
Re: Opnames niet te bekijken of niet terug te vinden
Dag Walter,
We kregen nog geen officiele melding van een bug hieromtrent, maar merken ook meerdere klachten op de forums. Onze testen waren oke.
Daarom vroegen we voorbeelden om die verder te analyseren. We hebben dus uw lijn en gegevens en decoder gegevens nu doorgegeven aan engineering voor verder onderzoek
Mvg Sabine
zie ook : forum.post ( Opnames niet te bekijken of niet terug te vinden) , daar staat:
Ik kreeg zojuist een mail van Social Media Proximus
Re: Opnames niet te bekijken of niet terug te vinden
Dag Walter,
We kregen nog geen officiele melding van een bug hieromtrent, maar merken ook meerdere klachten op de forums. Onze testen waren oke.
Daarom vroegen we voorbeelden om die verder te analyseren. We hebben dus uw lijn en gegevens en decoder gegevens nu doorgegeven aan engineering voor verder onderzoek
Mvg Sabine
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.