2Be HD vanaf 1 februari bij Belgacom

  • 1 February 2013
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

Net gelezen op http://digitaletv.wordpress.com/


2Be Hd komt dus beschikbaar, klik op de link voor meer info.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Dat zou paranoid zijn als hij er toch niet naar kijkt...Veel dingen (Contractveranderingen en zo) starten bij Belgacom altijd om 19.00 uur; nog even afwachten dus...



Moet dat dan officieel zijn



dat niet, nee, maar het is 1 februari en 2BE HD staat er nog niet tussen... dus ik wacht af





mvg
Reputatie 7
Badge +1


2BE staat op 33 van ca. 12.30u! Ik deed een reset van mijn decoder en het TV-signaal viel compleet weg. Moest modem herstarten, en toen decoder terug opgestart was stond 2BE HD op post 33 tussen VTM HD (32) en Vier HD (34). Ze zijn dus toch van hun woord! Xenne, je kunt dus terugkomen..wink




Reputatie 7
Badge +1


Belange niet hoor Dimira. Ik laat die decoder altijd in standby staan en de modem altijd op. Ik had alleen een herstart gedaan (even zonder stroom) om te zien of die zender er niet zou bijkomen. Waarschijnlijk hebben ze net op dat moment de nieuwe TV-gids geupdated, en viel daarom het TV-signaal even uit. Als ik had gewacht tot deze namiddag was dat waarscihjnlijk automatisch gebeurd by de update van de TV-gids. Die modem heb ik al bijna 4 jaar, en heb er nog nooit problemen mee gehad. En van de V4 decoder die ik in april 2012 kocht ben ik ook héél tevreden. Alleen de Charles interface werkt soms op mijn zenuwen, al werkt die meestal wel behoorlijk.

Reageer