24 uur zonder internet, telefoon en tv

  • 13 December 2014
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Sinds gisteren zonder internet, 2 studerende jongeren die toch wel gebruik moeten maken van dit medium


Helaas geen communicatie mogelijk met proximus of mogelijkheid tot meer info


Triestig naar klantondersteuning.......

7 reacties

Hallo Johan,
Ik zie dat je betrokken bent bij een algemene storing. De straatkast waarop je bent aangesloten zit zonder stroom. We wachten op een interventie door de netbeheerder Eandis om dit op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
KVH
Weten we nu toch al iets meer.....


Duurt toch lang om iemand de 'plomb' te gaan aanleggen




Zoals gewoonlijk zullen de excuses en compenszties achteraf rijkelijk zijn....


Daarvoor kan je altijd naar klantendienst bellen en compensatie vragen 0800 22 800
Proximus hoeft geen excuses of schadevergoeding te geven bij een elektriciteitspanne, omdat ze niet aansprakelijk zijn.


Zie artikel 15 van de AV.


(Wat niet wegneemt dat het mooi zou zijn moesten ze het toch doen, natuurlijk.)
Als je niks vraagt ga je zeker niks krijgen, op een gouden schoteltje gaan ze het u zeker niet brengen!
Reputatie 6
Badge +2
Ze zullen het op een zilveren schoteltje brengen, Belgacom/Proximus moet besparen hé!duivel
'k zou ik al met een zilveren schoteltje content zijn knipoog

Reageer