Skip to main content
Hoi,

enkele maanden geleden konden we 2 dingen tegelijk opnemen en kijken naar een 3e. Dit is dus nu niet meer. Het is zelfs zo erg dat we slechts 1 programma kunnen opnemen en verplicht zijn ondertussen naar dat te kijken. Of we het nu opnemen op de harde schijf of op de belgacom server, het probleem blijft hetzelfde. dus het nu van opnemen is enkel nog goed als we niet thuis zijn of niet kijken.

Moet ik hiervoor contact opnemen met een belgacom winkel?

groetjes

Moet er spijtig genoeg ook bij vermelden dat indien de decoder niet aan staat hij de programma's niet volledig opneemt op de belgacom server. krijg na een half uur opmerking (opname tijdelijk onmogelijk). Heb hierdoor al veel mooie films niet kunnen bekijken. Of het probleem van een film die totaal niet wil afspelen als die opgenomen is op de belgacom server.

Het klinkt al afgezaagd hier natuurlijk. Maar heb je de decoder al eens gereset ? en zoja, doe dan eens een reset van je b-box naar de factory default settings.

Verder kan je altijd naar de technische dienst bellen, 0800 22700, tot 22.00 uur, ook in het week-end.

bedoel je resetten van de b-box als in de stroom wegnemen en opnieuw opstarten want dat heb ik al gedaan en heeft niet geholpen. als je bedoelt de resetknop indrukken op mijn b-box dit heb ik nog niet gedaan.wist niet of dit wel safe was om te doen, maar zal het straks toch eens proberen.

groetjes

Reageer