Beantwoord

150 GB volume pack bestellen lukt niet

  • 21 January 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Als ik een 150 GB volume pack probeer te bestellen krijg ik de volgende melding (zie foto in bijlage):

"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."

Wat kan ik hier aan doen? 😞
icon

Beste antwoord door Pike_v1 21 January 2017, 17:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kevin, ik heb het even op mijn eigen lijn getest en geen probleem. Krijg je nog altijd deze melding ? Kan je ons even en DM sturen met je telefoon nummer of klantnummer? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Badge
Probeer eens via:

My Proximus (www)
Menu (links bovenaan)
Tab My Proximus
Tab Mijn producten
Tab Bekijk en configureer mijn
internetopties

Op het tabblad Diensten, de verborgen tab "beschikbaar" aanklikken; nu komt de volume-uitbreiding van 150GB te voorschijn...

Om een of andere reden krijg ik dezelfde melding als ik via "mijn verbruik" extra volume wil toevoegen. Daarom werk ik via "mijn producten"...

Grtz Pike_v1






Internet
Bedankt RobrechtB voor je antwoord en bedankt Pike_v1 voor de suggestie. Inmiddels werkt het terug en er komt op dat de aanvraag geregistreerd werd.

Alleen zie ik de 2 packs van 150 GB die ik heb besteld er niet bijkomen bij mijn 500 GB. De teller geeft mijn verbruik van de hele maand weer en een limiet van 500 GB en die teller zegt dat ik "Internet Maxi" heb maar als ik dan op "Meer details over uw verbruik" klik waar je van dag tot dag kunt kijken (verbindingstijden), zie ik dat er maar 1 dag verbruik geregistreerd staat, en dat is van gisteren, en de teller staat daar maar amper op een paar gigabyte en daar staat dat ik "Internet Overal Maxi" heb in plaats van "Internet Maxi".

Ik zie dus 2 verschillende tellers. Maar ik heb sinds gisteren wel mijn Tuttimus pack opgezegd en alleen internet + mijn mobiel abonnement ga ik behouden en waarschijnlijk zal dat nog moeten bijgewerkt worden, vandaar dat de ene teller nog de oude gegevens toont en de dagteller de nieuwe gegevens al toont. Ik zal dus waarschijnlijk wat te snel geweest zijn. Ik ga het nog even tijd geven en het in de gaten houden en als het in de loop van volgende week nog niet in orde lijkt ga ik een DM sturen met mijn klantnummer.

Alvast bedankt voor de hulp!

Reageer