120 euro extra 'eenmalige kosten'
Op mijn meest recente factuur rekent Belgacom telkens 30 euro aan als kost voor een zogezegde buitengebruik- en wederindienststelling van mijn internetverbinding, gsm, tablet en 'entertainement' (wat dat ook moge zijn). Ik heb nochtans nooit gevraagd om iets buiten gebruik te stellen, noch om iets weder in dienst te stellen. Ik heb ook niet gemerkt dat mijn telefoon of internet buiten dienst geweest is dus ik vermoed dat het hier om een vergissing gaat.
Hoe kan ik dit het best en vooral het snelst oplossen? Bij een vorig probleem met de facturatie van Belgacom ben ik 2 keer naar de Belgacomshop gegaan, een keer of 4 naar de klantendienst gebeld en 1 of 2 aangetekende brieven gestuurd vooraleer het opgelost geraakte. Daar heb ik momenteel niet zo'n zin in...
A
Beste Jan,
Deze kosten worden aangerekend indien u een factuur te laat heeft betaald.
Ik heb ondertussen gezien dat er vandaag een creditnota is opgemaakt voor deze kosten.
Deze creditnota zal u binnen enkele dagen per post ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Deze kosten worden aangerekend indien u een factuur te laat heeft betaald.
Ik heb ondertussen gezien dat er vandaag een creditnota is opgemaakt voor deze kosten.
Deze creditnota zal u binnen enkele dagen per post ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste linda .,
Graag ontvang
ik je klantgegevens (klantnr., factuurnummer met aangerekende kosten) via een privé-bericht, zodat ik dit
even voor je kan laten nakijken.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang
ik je klantgegevens (klantnr., factuurnummer met aangerekende kosten) via een privé-bericht, zodat ik dit
even voor je kan laten nakijken.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.