Beantwoord

1 blockbuster gratis per maand

  • 11 November 2016
  • 25 reacties
  • 8966 Bekeken

Verleden maand ben ik Tuttimus geworden en het was een vlotte overstap, had die zelfde dag al de extra zenders en mijn gratis 1 blockbuster /maand. Andere klanten hebben minder geluk ze moeten veel langer wachten.

Zijn nu de 11/11/2016 PX wanneer ontvang ik mijn 1 gratis film van deze maand PX?
Zie op mijn tv scherm geen tegoed van 1 credit voor deze maand?
icon

Beste antwoord door HeidiE 11 April 2017, 08:30

Bekijk origineel

25 reacties

Bij proximus mogen ze het uitleggen hoe ze willen, maar op dit moment is het aanbod van de gratis blockbuster per maand puur bedrog en enkel bedoeld om klanten te overtuigen naar Proximus over te stappen. Het moet zowat de eerste keer ooit zijn dat ik me niet kan inhouden te reageren op een forum, want zo veeleisend ben ik niet, maar een stuk of acht triestige films waarvan Harry Potter nog de meest gekende is??? En die kan je dan bij nader inzien dan nog enkel in het Nederlands zien... Seriously???? Triest voor een grote speler als Proximus, een ander woord komt er niet meteen in me op...
Reputatie 7
Badge +6
Heidi, hartelijk bedankt om dit door te geven aan de bevoegde dienst.
Het belangrijkste is dat wij als klant toch graag weten wat VOD is en wat gratis blockbuster, op de decoder en eventueel ook in MyProximus, om ongewilde extra kosten te vermijden.
PS: het zou natuurlijk nog mooier zijn indien die maandelijkse gratis blockbuster credit opnieuw zou mogen gebruikt worden voor gelijk welke film, zoals dat in het begin van de actie mogelijk was en zoals dat een aantal jaren geleden bij een gelijkaardige promotie het geval was. We can but dream.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +3
Dag allemaal,

Jullie feedback is doorgegeven aan de bevoegde dienst.

De 'recent toegevoegd' categorie wil zeggen dat wij deze film pas (terug) in ons aanbod hebben, dus niet dat dit altijd een recente film is.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +6
Nieuwe films in VOD? Dat is ook niet veel soeps, vind ik. Echte blockbusters die dus inderdaad geld kosten blijven niet lang in de op aanvraag catalogus, als ze er al inkomen.
Wat er nu instaat is het stadium van blockuster meestal al lang voorbij of is nooit in de zaal geraakt.
En onlangs gezien in de 'recent toegevoegd' categorie: PRETTY WOMAN ???!!! De film is nog maar 26 jaar oud. Waarschijnlijk willen nu zelfs alle zenders die niet meer voor de zoveelste keer uitzenden, dus mag ie in de catalogus.😂
Reputatie 7
Badge +1
Dat bedoel ik nu de klant lokken met iets. En je krijgt eigenlijk niets. En een oplossing komt niet want dit kost PX geld. Nu brengen de nieuwe films geld op. Indien bij de blockbusters niet meer.
Reputatie 1
Inderdaad, zoals zovelen hier bent ik het ermee eens dat het aanbod zeer bedroevend is.
Als jullie bij PX er niet in slagen om ons uit het volledig aanbod te laten kiezen mogen jullie die "kado" houden.

En ipv uw excuses aan te bieden, zou het beter zijn om hier een oplossing voor aan te bieden.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Etienne,

Dit zal alvast een fout geweest zijn, is vanaf het begin in onze correspondentie geweest dat het enkel voor de catalogus blockbuster bestemd is. Ik begrijp de frustratie zeker en vast als je niet meteen je keuze vindt. Zoals eerder aangegeven geef ik de feedback zeker en vast door aan de betrokken diensten.

Mijn oprechte excuses hiervoor.

Mvg, Nicky
Beste NickyL, als professioneel medewerker geef je ook een nietszeggend antwoord." Onze excuses dat je deze maand niet meteen je keuze kan vinden" Maar liefst 7 kinderfilms ?????????? Beschamend droevig.
Hieronder enkele berichten van 4 maand geleden die door Patrick werden beantwoord. Waarom konden we toen wel een film uit de gewone cataloog selecteren en nu niet meer.?

patrick Grand Master 1039 reacties
Verleden maand ben ik Tuttimus geworden en het was een vlotte overstap, had die zelfde dag al de extra zenders en mijn gratis 1 blockbuster /maand. Andere klanten hebben minder geluk ze moeten veel langer wachten.

Zijn nu de 11/11/2016 PX wanneer ontvang ik mijn 1 gratis film van deze maand PX?
Zie op mijn tv scherm geen tegoed van 1 credit voor deze maand?
icon
Beste antwoord door patrick
Ja selecteer maar gerust de film van keuze, zelf in HD
.Pincode geven en je kan die film bekijken en de krediet is weg
grtt


Kan kan hoor frank ik heb met dit credit gewoon een film kunnen gehuurd verleden maand uit de catalogus.
En zoals je zegt het aanbod van BLOCKBUSTER is droevig.
Dus tip mensen die credit kan je ook gebruiken uit de catalogus gelukkig maar.

Lees aub de vele kritieken dienaangaande en doe er iets aan.

@swakke: ik zie vandaag een nieuw credit op mijn decoder staan.
PS: de klantendienst schijnt nog niet volledig op de hoogte te zijn van hoe het nu allemaal precies werkt, met die blockbuster bonus, maar ik gebruik die toch voor een andere film dan die uit de blockbuster selectie.

Met gemengde gevoelens

Een ontgoochelde Proximus klant.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Francois,

Dit hangt natuurlijk van je persoonlijke voorkeur af. Dit is ook de reden dat we steeds aanpassingen voorzien in de catalogus. Wensen je alvast te bedanken voor je mening. Dit zal doorgezonden worden aan de bevoegde diensten met eventuele aanpassingen naar de toekomst als gevolg.

Onze excuses dat je deze maand niet meteen je keuze kan vinden.

Mvg, Nicky
Reputatie 3
Badge +1
Beste Nicky
Het gaat hem er niet om dat de blockbuster catalogus maandelijks veranderd maar wel
dat men het aanbod in deze catalogus zeer moeilijk als BLOCKBUSTER kan beschouwen
Reputatie 5
Badge +3
Dag Etienne,

Spijt ons dit te vernemen.

Onze blockbuster catalogus verandert op maandelijkse basis, zou ook sinds het begin zo moeten verlopen hebben met je gratis credit per maand.

Onze oprechte excuses dat je deze maand niet meteen je smaak terug vindt in de catalogus.

Mvg, Nicky
Reputatie 3
Badge +1
Hallo loker101
Bij ons lukt het om een film uit de Top 20 te huren
Voor de rest kan ikje alleen maar gelijk geven wat betreft de catalogus
Tot vorige maand kon ik ook vrij kiezen welke film ik huurde. Ik hoefde niet per se naar blockbusters cadeau te gaan. Nu 3 april gedaan met de pret en kan ik enkel kiezen uit de blockbuster lijst . Wat een grap is dat , enkel kinder films, of keuze uit films van 10 jaar geleden. AUB Proximus verander dit eens en laat de klient kiezen ( zoals in het verleden ) uit de gehele catalogus. PS Ook die catalogus mag eens aangepakt worden . Bvb neem eens een kijkje bij recente films .... een lachertje wat jullie als recent durven aanduiden.


Verleden maand ben ik Tuttimus geworden en het was een vlotte overstap, had die zelfde dag al de extra zenders en mijn gratis 1 blockbuster /maand. Andere klanten hebben minder geluk ze moeten veel langer wachten.

Zijn nu de 11/11/2016 PX wanneer ontvang ik mijn 1 gratis film van deze maand PX?
Zie op mijn tv scherm geen tegoed van 1 credit voor deze maand?
Reputatie 3
Badge +1
Beste Marleen
Gelukt!.
Wel spijtig dat dit bijna altijd de oplossing is bij PX
MODEM HERSTARTEN of DECODER HERSTARTEN
Kan dit echt niet beter
Toch bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@swakke: heb je de decoder al eens afgezet via de knop achteraan en dan weer aan? Misschien komt die credit dan ook op je decoder.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo
Bedankt voor je respons
Mijn probleem is echter dat op mijn decoder 2 credits staan (zijn afkomstig van gespaarde punten premium club) en bij
mijn verbruik in de PX APP een tegoed van 3 credits
?????
Reputatie 7
Badge +6
@swakke: ik zie vandaag een nieuw credit op mijn decoder staan.
PS: de klantendienst schijnt nog niet volledig op de hoogte te zijn van hoe het nu allemaal precies werkt, met die blockbuster bonus, maar ik gebruik die toch voor een andere film dan die uit de blockbuster selectie.
Reputatie 3
Badge +1
Dag allemaal
Is het ondertussen al duidelijk vanaf welke dag van de maand we onze credit voor onze maandelijkse
gratis film(Tuttimus) mogen verwachten
Reputatie 6
Badge +1
Ik dacht dat ook, denk als ik daar moet uit kiezen, laat maar! Ik wou graag Stonewall zien en wou die sowieso huren, en ja het credit is daar voor gebruikt. Dus blijkbaar heb je toch de vrije keuze. Dus doen!
Ja selecteer maar gerust de film van keuze, zelf in HD
.Pincode geven en je kan die film bekijken en de krediet is weg

grtt
Ik begrijp het nog steeds niet zo goed. Na een beetje zoeken en proberen zie ik nu 1 credit te goed als ik naar de films te huur ga. Kan ik nu één van de nieuwere films (4,99euro) kiezen of niet?
Kan kan hoor frank ik heb met dit credit gewoon een film kunnen gehuurd verleden maand uit de catalogus.
En zoals je zegt het aanbod van BLOCKBUSTER is droevig.

Dus tip mensen die credit kan je ook gebruiken uit de catalogus gelukkig maar.

Blijf de vraag wanneer ontvangen wie die credit elke maand PX?
Reputatie 3
Badge +1
Zoals BOMMA zegt MIJN GEDACHT
Ik hoop dat er nog mensen reageren en dat we inderdaad een film uit de catalogus mogen kiezen
Trouwens via de myproximus app spaart men punten en deze kan men wel omwisselen
voor een film uit het ganse aanbod
Reputatie 6
Badge +3
Waarom laat Proximus niet gewoon een film uit de catalogus kiezen.
Reputatie 3
Badge +1
Ook bij mij was de overstap naar Tuttimus vlug en een voudig geregeld
Wat betreft de gratis blockbuster ben ik echter flink ontgoocheld met het aanbod
Veel van de aangeboden films komen volgens mij niet in aanmerking om BLOCKBUSTER genoemd te
worden

Reageer