Alleen noodoproepen

  • 27 March 2017
  • 5 reacties
  • 1202 Bekeken

Ik heb net een nieuwe blackberry. Na mijn simkaart erin gestoken te hebben bleef er maar "alleen noodoproepen" staan. Heb de gsm meerdere malen gereset maar dit hielp ook niet

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Proberen in andere gsm.
Of is het ook een nieuwe kaart?
Al verschillende die dit probleem melden met hun nieuwe blackberry, best eens laten nakijken in proximus center heb ik hier al van prox gelezen.
Reputatie 4
Badge +1
Ik weet niet juist wat het is Martin maar mijn moeder is van bij Proximus naar Telenet overgestapt en zij kreeg ook dit bericht op haar gewone oude gsm een oude Samsung.
Reputatie 6
Badge +3
(antwoord op laatste bericht overstap van proximus naar Telenet)
Dat bericht krijg je als je simkaart niet meer geldig is of nog niet geldig.
Een overstap duurt enkele dagen, pas wanneer je niet meer met Proximus kan bellen en dat bericht verschijnt, mag je de Telenet kaart beginnen te gebruiken .
Reputatie 4
Badge +1
(antwoord op laatste bericht overstap van proximus naar Telenet)
Dat bericht krijg je als je simkaart niet meer geldig is of nog niet geldig.
Een overstap duurt enkele dagen, pas wanneer je niet meer met Proximus kan bellen en dat bericht verschijnt, mag je de Telenet kaart beginnen te gebruiken .


Ja dit is toch logisch dat heeft ze ook gedaan, daarom versta ik het niet bij mij was dit niet van Telenet naar Proximus. er staat ook nog eens duidelijk op de bijgeleverde papieren wat je moet doen. Zij heeft dan naar Telenet gebeld, nieuw simkaart gekregen en het probleem was verholpen.

Reageer