Beantwoord

Word mijn pakketje geleverd?

  • 14 December 2021
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Pakketje zou morgen geleverd worden.. maar nog niets van track and tracelink of dergelijke ontvangen..

Word het effectief geleverd morgen? Klantendienst gebeld maar kon geen antwoord geven..

 

Nog mensen waarbij ze heel laat pas mailen? En het effectief wel geleverd word? 

icon

Beste antwoord door M_016 14 December 2021, 20:08

Bekijk origineel

6 reacties

Inderdaad er zijn er nog die dit recent gepost hebben hier op het forum.

bvb de recentste melding → Bestelling R4WEBSHOP006540592 | Proximus Forum

 

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bvb in verband met de bestelling ...
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de morgen draad opnemen.  

Inderdaad er zijn er nog die dit recent gepost hebben hier op het forum.

bvb de recentste melding → Bestelling R4WEBSHOP006540592 | Proximus Forum

Oh oké, dankjewel. 

Ik ga nog eventjes afwachten dan. 

Reputatie 7
Badge +4

Die kans lijkt mij “eerder beperkt”

Normaal ontvangt u van Proximus een e-mail A met de vermeodelijke datum vaan levering

Vervolgens een e-mail B van Bpost dat Proximus hun een pakje gaat leveren én met een tracking code zodat u uw pakje kan volgen via de Bpost-site

En tot slot een e-mail C van Bpost de dag van de levering zelf ”in uitlevering” 

@Phie95 Maar iemand die van Proximus zelf is kan  morgen wel meer info verschaffen over de voorziene leveringsdatum.

 

@Phie95 Maar iemand die van Proximus zelf is kan  morgen wel meer info verschaffen over de voorziene leveringsdatum.

 

Ik hoop het .. Vind 't wel jammer. Maar niet veel aan te doen . 

Reputatie 7
Badge +3

@Phie95 Ik zie dat de zending inmiddels werd afgeleverd (op 15/12). Groetjes, Antonella

Reageer