Vraag

WOC000000048505 en bestelnummer R000000110000BFRA3.

  • 28 June 2019
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Graag meld ik het volgende:
Op 20-6 middels telefonisch contact een nieuw abb. met mobiel toegevoegd op mijn account. Snel volgde alle mogelijke informatie om nummeroverdracht en contract af te sluiten. Hieronder behoord ook de betaling van het nieuwe toestel (SAMSUNG S10). De 199 euro is meteen betaald met referentie WOC000000048505 en bestelnummer R000000110000BFRA3.

De volgende dag kreeg ik echter opnieuw een aanvraag om stappen te doorlopen om het contract te finaliseren. Na een eerste belletje op 21 JULI werd mij verteld dat de medewerker een fout had gemaakt in de order en een nieuw order had geplaatst. Alles zou in goede orde overgezet worden, incl. de betaling.

Tot 26/6 gewacht voor enige commincatie van DYNALOGIC of BePost (of Proximus), zonder resultaat. Bij het tweede contact na bestelling op 26/6 is mij verteld geweest dat enkel de betaling nog gekoppeld moest worden aan de nieuwe bestelling en dat ik ging teruggebeld worden.

Vandaag 28/6, na nog niets gehoord te hebben van Proximus, een 3e contact punt. Alles zou nu in order zijn, echter heb ik nog van Proximus, nog van BePost enige confirmatie ontvangen en blijft het gissen OF/wanneer de reeds betaalde telefoon toekomt. De telefoonmedewerkster (die vaak antwoorde met "sorry, dat kan ik niet inzien, dat is bij Proximus zelf" en wat mij irriteert, daar ik naar mijn idee met proximus aan de lijn ben ...) heeft een case aangemaakt met deze situatie. Het ligt nu tussen Proximus en Bpost in. Dus niemand kan me helpen.

Waar het proces super fijn begon, lees je dat het een minder fijne verloop kent. De telefoonmedewerkers gaf me als tip een klacht in te dienen, nadat ik vroeg of zij mij per mail kon bevestigen dat inderdaad alles vanuit Proximus gedaan is wat ze konden. Moet je dat eens proberen, een klacht indienen! Op dit forum dan maar terechtgekomen.

Hopelijk komt alles op tijd om nog deel te nemen aan de huidige CASHBACK die loopt op de SAMSUNG S10.

Dus deze mail is puur om ergens deze case te plaatsen en naartoe te kunnen refereren mocht het allemaal toch niet op tijd goed komen, al voel ik een 4e telefonisch contact al aankomen op 3 juli 😉.

Met vriendelijek groet,
Sander

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Sander,
Ik kan me voorstellen dat dit niet leuk is, mijn excuses hiervoor.
Dossier 39166708 werd opgemaakt om dit na te kijken. Heb je reeds je goedkeuring gegeven voor de overdracht van gsm-nummer 0484****70 naar Proximus via de link in de mail dat je hierover hebt ontvangen op 26/06?
Groetjes,
Antonella