Beantwoord

webshop

  • 18 November 2021
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

We hebben een bestelling gisteren geplaatst en geen bevestigingsmail gekregen.

Naar proximus gebeld en ze vinden niets terug terwijl er wel 99 euro van ons rekening afgeschreven is.

 

icon

Beste antwoord door Joel M 19 November 2021, 12:00

Bekijk origineel

7 reacties

FYI:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier langskomen.

Heb mijn gegevens aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@D3vilkiller Ik heb uw betaling en bestelling teruggevonden.De levering van de Playstation 5 is voorzien voor maandag 22/11/2021.Groetjes,Joel

Super, danku wel 😉

@Joel M nogmaals bedankt.

Ik had nog een vraagje…

Ik wou een myproximus account aanmaken maar deze lukt niet omdat ze een code vragen die op mijn eerste factuur zou staan, maar ik heb nog geen factuur.

Ik wou opvolgen wanneer de technieker langs komt om de modem en zo te installeren.

Kan jij mij mss daarmee helpen?

Mvg

FYI: een reactie van proximus kun je pas maandag verwachten omdat ze tijdens het weekend hier niet langkomen maar dan kun je wel nog altijd de helpdesk contacteren als je dit wenst via gratis nummer 0800 22 800.

Reputatie 7
Badge +3

@D3vilkiller Er wordt een nieuwe activatiecode verstuurd per post. Je ontvangt deze binnen 2 à 3 werkdagen. Voor de opvolging van jouw bestelling heb ik je via privébericht een link doorgestuurd. Groetjes, Antonella

PS: de levering van de PS5 is voorzien voor 24/11/2021 (niet 22/11)

Reageer