We hebben een bestelling gisteren geplaatst en geen bevestigingsmail gekregen.
Naar proximus gebeld en ze vinden niets terug terwijl er wel 99 euro van ons rekening afgeschreven is.
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineelWe hebben een bestelling gisteren geplaatst en geen bevestigingsmail gekregen.
Naar proximus gebeld en ze vinden niets terug terwijl er wel 99 euro van ons rekening afgeschreven is.
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineelFYI:
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier langskomen.
Heb mijn gegevens aangevuld
Super, danku wel 😉
Ik had nog een vraagje…
Ik wou een myproximus account aanmaken maar deze lukt niet omdat ze een code vragen die op mijn eerste factuur zou staan, maar ik heb nog geen factuur.
Ik wou opvolgen wanneer de technieker langs komt om de modem en zo te installeren.
Kan jij mij mss daarmee helpen?
Mvg
FYI: een reactie van proximus kun je pas maandag verwachten omdat ze tijdens het weekend hier niet langkomen maar dan kun je wel nog altijd de helpdesk contacteren als je dit wenst via gratis nummer 0800 22 800.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.