Webshop

  • 4 October 2018
  • 0 reacties
  • 124 Bekeken

over hoe de dingen niet veranderen... 3de aankoop van een smartphone via de webshop

1.Toen de Iphone6 nieuw was heb ik er een gekocht via de webshop. Die werd geleverd op een verkeerd adres, en is niet meer gezien. Duurde anderhalve maand voor ik die in bezit kreeg.
2. 2 jaar later kocht ik een iPhone 7+. de vorige keer indachtig ben in naar een proximus shop gegaan. na 5 weken wachten op bevestiging van bestelling, raad die mijn aan het via de webshop te doen. U raadt het: na veel miscommunicatie die dure tijd kost, kreeg ik die 6 (!!) weken later, dus 11 weken. een beetje een contrast met de beloofde 24 uur.
3. ik probeer nu een Iphone10 te kopen. wel wel. op 25/09 krijg ik bericht dat ie op 1/10 wordt geleverd, zeker op kantoor blijven. komt niemand. dan weeral een waterval van communicatie die altijd andere dingen zegt, immer zal terugbellen maar nooit doet.
U kan zich natuurlijk afvragen waarom ik zo idioot ben dat te blijven doen. wel ik heb teveel punten. en dat brengt me natuurlijk nu eigenlijk op het idee dat het goed zou zijn van leverancier te veranderen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer