Vraag

Wanneer kan ik levering verwachten?

  • 8 July 2019
  • 9 reacties
  • 266 Bekeken


Start van mijn probleem? 🤔
2 dezelfde toestellen aangekocht en betaald via de webschop met 8 minuten tijdverschil, en maar 1 toestel te volgen via tracking?

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jo, dossier 39242591 is hiervoor al in behandeling, de dossierbeheerder zal jullie verder contacteren. Grt, Heidi
Dag Heidi, inderdaad, Nicky van jullie twitter dienst heeft reeds voortreffelijk mijn pakketjes opgevolgd.
Gisteren, dinsdag 09/07 werd mijn eerste pakje in de post geleverd. Nu blijkt dat het tweede pakket pas kan verstuurd worden nadat ik het eerste pakket heb afgehaald, dit voor 16.00 uur gisterennamiddag. Vooralleer mijn eerste nieuw toestel in gebruik te nemen heb ik daaromtrent ook Nicky terug op de hoogte gebracht. Nu wacht ik blijkbaar op de ingave van het tweede order door jullie "back office collega". ik hoop deze week nog mijn tweede pakket te ontvangen...
Intussen heb ik toch nog naar een Proximus shop moeten gaan om het SIM kaartje van mijn eerste toestel te laten wijzigen naar een kleiner type (kostprijs 5€) en dit zal ik nog een keer moeten doen voor het tweede toestel.
U begrijpt toch dat ik jullie online diensten (shop) nooit meer zal gebruiken en de volgende keer gewoon naar de winkel stap, waar ik ten eerste mijn toestellen onmiddelijk meekrijg, ten tweede niet extra zal moeten betalen om mijn sim kaarten te laten aanpassen, en ten derde: ik slechts 1 verplaatsing moet doen in plaats van 4!
Hoopvol uitkijkend naar de versturing en ontvangst van mijn tweede pakket, waarna waarschijnlijk toch een aanvaardbare tegemoetkoming zal komen,
groet ik jullie, met nu al een welgemeende dankjewel voor jullie Nicky!
Reputatie 7
Badge +3
Beste,
we zullen kijken voor een tegemoetkoming. Het spijt ons dat je bestelling via webshop niet meegevallen is. De kaart wordt opgestuurd zodat de verschillende formaten beschikbaar zijn ? Normaal gezien kan je zelf je kaartje herknippen ? daar zijn ze tegenwoordig op gemaakt ? Maar ik begrijp dat het niet zo evident is. Hopelijk komt je 2de bestelling snel en correct aan.
Groeten,
Tina
Beste, Tina
Je moet me geen kaart opsturen, daar is geen tijd meer voor...vrijdag vertrek ik op verlof. Misschien mijn toestel wel? ;-)
Groeten, Jo
Louter ter bijkomende info:
In de proximus shop waar ik ga, moet ik trouwens niks betalen om een simkaart om te ruilen maar ze mogen wel aanreken als ze data moeten kopieren van de ene sim naar de andere.
Inderdaad Martin, ze hebben ook data gekopieerd. Gelukkig anders waren contacten ook nog eens verdwenen! 😉
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jo1963,
Er werd je een tegoed gegeven op de facturatie van 5 euro om de kost van de simkaart tegemoet te komen.
Groetjes,
Antonella
Hallo,
Eigenaardig ik had zaterdag na de bestelling zo al een gevoel in mijn elleboog....dit had beter gekund!
Zoals vroeger beschreven dook eindelijk bij de bestelling reeds een probleem op, ik kon geen 2 toestellen bestellen met een bestaand GSM abonnement behorend tot mijn Tuttimus pack. Dan maar afzonderlijk, met een tijdspanne van welgeteld 8 minuten. De eerste bestelling, voortreffelijk, de tweede: Oeps..., zie hierboven. Maandag onmiddellijk via chat, ja gekend probleem, dit kan 2 dagen duren voor we iets zien in ons systeem... ik dacht 2 dagen...vrijdag vertrek ik op verlof...? To late!
Twitter proberen...en dan had ik Nicky! Gelukkig heeft die mij geholpen en vandaag, donderdag namiddag heb ik mijn tweede toestel kunne afhalen bij de post. Just in time!
Wat ik kwijt wil, proficiat Nicky, het Proximus team werkt DOOR u! Maaar....de volgende keer GA ik naar een winkel.
Op die manier had ik zeker op maandagavond 2 geïnstalleerde toestellen.
Ok 5€ om de gedane kosten voor de omzetting van 1 Sim kaart en 500MB data om alle twitter berichten te volgen zijn een kleine verlichting, maar mijn besluit is: jullie online diensten kunnen nog HEEL wat verbeteren, zo was er bv op my Proximus niks te zien van bestelling, afspraak,enz...Lang leve twitter!
Groetjes Jo
🤔 Eind goed, al goed!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jo,
Er wordt steeds hard gewerkt aan de verbetering van onze online diensten. Dit is een prioriteit voor Proximus.
Alvast een fijne vakantie toegewenst!
Groetjes,
Antonella