Vraag

wachtende op mijn bestelling van 10 december die nu ,dd 14/12/2020, nog niet werd geleverd

  • 14 January 2020
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

VRAAG

bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885

Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen .

Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel.

Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse  weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd

Bedankt

Mvg

 

 


ID853444@PROXIMUS.COM met referentie THREAD_ID:192961700885 stuurde mij op 23/12/2019 om 19:52 onderstaande e-mail
Ondertussen 14/01/2020 nog steeds geen e-mail gekregen om een leveringsdatum te kiezen.
ik ben in de shop Brasschaat op 24/12/2019 weer eens beklag gaan doen, want ik had nog geen e-mail gekregen. Nu nog steeds geen e-mail of enige antwoord.

Medewerker shop Proximus Brasschaat  heeft de medewerker van de achterliggende dienst, Wouter noemde hij,  op 24/12/2019 rond 14h een email gestuurd met de vraag wanneer bestelling kon worden geleverd.;;; die heeft eveneens geen antwoord mogen ontvangen, nog steeds GN antwoord
gelieve, aub, liefst de gsm vooralsnog te leveren ASAP .;;;; of indien het leveren niet meer mogelijk is een terugbetaling te krijgen
Met vriendelijke groeten, Jasmina

DEEL 1

Ik heb op “klik hier” gedrukt, 149euro betaald.   Is ook degelijk van KBC rekening gegaan. Wanneer ik belde naar klantendienst konden zij betaling nergens terugvinden. In de Proximus shop konden ze de betaling dan weer wel zien, maar mij niet verder helpen wegens dat de bestelling online gebeurde??? Terwijl klantendienst aan telefoon weer zeggen dat medewerkers in de shop verplicht zijn om u verder te helpen met een online bestelling; klantendienst heeft dan maar een vraag creatie gemaakt voor de achterliggende dienst die:-mij dan 1,5 week later mij een voicemail bericht achterliet met de melding dat probleem is opgehelderd en dat ik die dag nog een e-mail mag verwachten waarop ik een levering kon kiezen.;;;; op dit moment nog niks van e-mail om datum te kunnen kiezen gekregen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste

je hebt ook contact opgenomen met de ombudsdienst.

Via die weg ontvang je feedback.

Excuses dat het niet gelopen is zoals gewenst.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Minalina Daar is een dossier 44106427 volop in behandeling.De dossierbeheerder gaat u automatisch verder op de hoogte houden van zodra er nieuws is.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

 

Reageer