Vraag

Wachten op Fiber aansluiting

  • 7 January 2022
  • 10 reacties
  • 150 Bekeken

Beste,

 

Op 16 december heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Proximus, dit om een geplande verhuis door te geven. Er werd mij toen verteld dat er op de nieuwe locatie reeds een Fiber aansluiting aanwezig was en er op 5 januari een technieker zou langskomen om de modem te installeren. De technieker is inderdaad op het afgesproken moment langsgekomen, maar constateerde  dat er geen UTAC aangesloten is. Sindsdien heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantendienst, maar buiten het feit dat mijn ticket in behandeling is, kon men mij daar geen verdere informatie over verschaffen. Een werkende internet verbinding is cruciaal voor mijn job, dus had ik hier graag ook wel een datum voor geweten wanneer men deze installatie uit zou kunnen voeren.

 

Met vriendelijke groet.

Philip.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@p.dm  Dag er is een dossier aangemaakt de beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes Luc

 

Beste,
 

Ik hoop dat dit een grap is, of word ik verondersteld om te betalen voor iets wat ik niet heb?

 

Met vriendelijke groet.

Philip.

Reputatie 7
Badge +3

@p.dm 

je mag gerust wachten met terugsturen tot je aansluiting in orde is en je kan printen.

we kunnen momenteel niets per post verzenden.

groeten

Tina

FYI: Heb je al nagetrokken of het retourlabel zich al dan niet in de My Proximus App terug te vinden is,
onder de rubriek  "Mijn opvolging"   →   "bestellingen".
Om je  Bestellingen te raadplegen, kies je profielicoon linksboven in de My Proximus App en klik deze aan.
Daar zie je dan Mijn opvolging , vervolgens  selecteer je  bestelling .
Waar je de details van de verzending ziet, bv: levering van nieuwe vervang toestel
en als je naar onder scrolt zie je het retourlabel.
Je kan dit uitprinten of heb je geen printer dan hoef je gewoon de barcode te tonen in een Bpost kantoor of Bpost punt,
waar je het oude toestel verpakt in een doos binnenbrengt en krijg je daar dan een bewijs van retourzending

 

FYI: Heb je al nagetrokken of het retourlabel zich al dan niet in de My Proximus App terug te vinden is,
onder de rubriek  "Mijn opvolging"   →   "bestellingen".
Om je  Bestellingen te raadplegen, kies je profielicoon linksboven in de My Proximus App en klik deze aan.
Daar zie je dan Mijn opvolging , vervolgens  selecteer je  bestelling .
Waar je de details van de verzending ziet, bv: levering van nieuwe vervang toestel
en als je naar onder scrolt zie je het retourlabel.
Je kan dit uitprinten of heb je geen printer dan hoef je gewoon de barcode te tonen in een Bpost kantoor of Bpost punt,
waar je het oude toestel verpakt in een doos binnenbrengt en krijg je daar dan een bewijs van retourzending

Bijkomende vraag.

 

Is het mogelijk om mij het terugzend label voor mijn huidige modem via de post op mijn nieuw adres te bezorgen? Aangezien ik geen internet connectie heb kan dit dus ook niet afprinten. :wink:

 

Met vriendelijke groet.

Philip.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @p.dm ik heb je vraag overgemaakt aan het betrokken team, dat je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

@p.dm Op het klantnummer dat op uw profiel is vermeld, daar vind ik geen verhuis op terug.Kan u het juiste klantnummer aanvullen alsook het nieuw adres en naam.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

Ik heb de informatie op mijn profiel aangepast.

 

Met vriendelijke groet,

Philip.

Reputatie 7
Badge +3

@p.dm Op het klantnummer dat op uw profiel is vermeld, daar vind ik geen verhuis op terug.Kan u het juiste klantnummer aanvullen alsook het nieuw adres en naam.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ter info: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reageer