Vraag

Waarom krijg ik geen bevestiging per email van mijn installatie ?

  • 14 July 2021
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Beste,

 

Waarom krijg ik geen bevestiging per email na het maken van mijn installatie afspraak?

Ik heb online een afspraak gemaakt , maar in al mijn mails is geen enkele bevestiging te vinden van de afspraak van mijn installatie.

Waarom moet ik inloggen en accounts gebruiken om iets terug te vinden van mijn afspraak?

Is het zo moeilijk om klanten de details van hun afspraak gewoon per mail te bevestigen?

 

Mvg,

Laurent

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zijn pas vanaf morgen terug actief op dit publieke forum

In principe zou u uw afspraken evenwel terug moeten kunnen vinden via uw MyProximus account - Opvolging

@LaurentL Normaal zou je die in myproximus kunnen terugvinden waar je dan de normaal ook de mogelijkheid hebt om de datum te veranderen bv.

zet best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen om je meer informatie te geven ivm de installatie.
 

Reputatie 7
Badge +3

@LaurentL  Ik zie dat je deze ochtend rond 9u een sms hebt ontvangen in verband met de bevesting van de afspraak voor installatie op 17/07. Groetjes, Antonella

en wanneer heb ik de afspraak gemaakt?

Reputatie 7
Badge +3

@LaurentL  Indien deze afspraak niet voor jou past kan je deze gemakkelijk zelf wijzigen via de link dat je in de sms hebt ontvangen. Groetjes, Antonella

Reageer