Beantwoord

Waardebon H&M

Ik kreeg via mijn premiumclub de waardebon digitaal voor de winkel H&M. Nu wil ik daar mijn bestelling plaatsen maar aanvaarden ze mijn kortingscode niet? Hoe komt dit? Mijn punten zijn ondertussen wel van mijn premiumclub.
icon

Beste antwoord door SamanthaV 15 april 2019, 10:19

Als je een waardebon van H&M via de online-shop wilt gebruiken, dan mag je de code niet ingeven bij het begin van de bestelling (kortingscode)
De 2 codes moeten ingegeven worden bij de betaling en dit als "giftcard".
Dan gaat het wel lukken. 🙂
Groetjes Samantha

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik zou eerst even bij H&M informeren voor de reden van het niet aanvaarden, misschien nog niet in hun systeem verwerkt, als dat het niet is klantenservice bellen
Bedankt, dat probeer ik 👍
Ik heb hetzelfde voor, hoe is het afgelopen?
Reputatie 4
Badge +2
Als je een waardebon van H&M via de online-shop wilt gebruiken, dan mag je de code niet ingeven bij het begin van de bestelling (kortingscode)
De 2 codes moeten ingegeven worden bij de betaling en dit als "giftcard".
Dan gaat het wel lukken. 🙂
Groetjes Samantha
Reputatie 6
Badge +1
Hallo Samantha,

Zag dat de ITunes Gift Card van € 5 en € 10 weer verdwenen is. Weet jij misschien wanneer deze weer terug komt. Eind juni vervallen er weer punten bij mij. Of is dan de nieuwe premiumclub in gebruik.
Alvast bedankt voor het snelle antwoord.
Groetjes, Antoon
Reputatie 4
Badge +2
Antoon,

Ik heb niet direct zicht op wanneer de iTunes waardebonnen terug binnenkomen, ik vraag het na.

Momenteel zijn er nog geen datums gekend over de veranderingen.
Maar geen zorgen, jullie worden sowieso op de hoogte gehouden.

Groetjes
Samantha
Reputatie 6
Badge +1
SamanthaV schreef:

Antoon,

Ik heb niet direct zicht op wanneer de iTunes waardebonnen terug binnenkomen, ik vraag het na.

Momenteel zijn er nog geen datums gekend over de veranderingen.
Maar geen zorgen, jullie worden sowieso op de hoogte gehouden.

Groetjes
Samantha

Bedankt.