Vraag

Waar is die decoder?

  • 28 November 2022
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Het loopt echt de spuigaten uit.. donderdagavond (24/11/2022) belooft me mij een nieuwe decoder op te zenden. Deze zou vrijdag geleverd worden en natuurlijk heel de dag tevergeefs gewacht.

Terug het nr 080022800 opbellen (het feit dat ik dit nr uit mijn hoofd ken en m’n GSM nummer niet, zegt veel over Proximus) en weerom de ellenlange wachttijd met daarna een spervuur van onbeduidende en niet terzake doende vragen zoals mijn geboortedatum. Weerom een antwoord dat in feite nietszeggend was en u raadt het vanzelfsprekend nu maandag 28/11/2022 nog steeds geen decoder… Ondertussen laaiende ruzie hier in huis en alles in totaal al zeker 5 maal contact gehad met allerlei nietszeggende antwoorden zoals ‘ik weet het niet’ en ‘de fout ligt bij Bpost’.

Als je vraagt naar een trackingnummer  blijft men het antwoord schuldig.  Als je niet akkoord gaat, wordt de verbinding afgebroken en kan men heropnieuw beginnen.  Op de duur ben je zodanig gefrustreerd dat het woord Proximus je koude rillingen geeft.  Ondertussen weet ik nog steeds niet wanneer ik de decoder ga ontvangen!  Neem ik telefonisch contact op met Proximus, wat blijkbaar alleen maar kan via het verdomde 080022800 nummer, word ik met een kluitje het riet ingestuurd. Vraag ik om een verantwoordelijke te spreken, wordt na enige tijd, u raadt het al, de verbinding verbroken. Ondertussen weet ik nog steeds niets en heb nog steeds geen trackingnummer ontvangen. De medewerkers geven dan de raad om eens in de spam te kijken, een schitterend idee daar dit vol zit met nepberichten van BPOST en DHL.

Uit dit alles kan ik alleen maar concluderen dat men mij als klant buiten wil bij Proximus en dat dienstverlening iets is waarop Proximus klanten, volgens de commerciêle dienst, geen recht op hebben.

Gelukkig is er één ding dat goed werkt … de enquêtes die men te pas en vooral te onpas moet invullen….


5 reacties

Ter info: in afwachting van een reactie van PX Forummedewerker/Moderator:

Indien je dit nog niet uitgevoerd hebt,  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@DanPae  Track and trace via prive bericht verzonden.

Na gisteren uiteindelijk dan toch via deze weg het trackingnummer te krijgen (dank je wel @Luc.M ) vandaag bericht van BPOST dat het pakketje ‘waarschijnlijk’ morgen zal besteld worden…

Na zes dagen, zou het dan eindelijk in orde komen??  Nu al krijg ik angst voor de volgende stap en hoop vurig dat de nieuwe decoder probleemloos zal werken want de angst en weerzin om nog contact te moeten opnemen met de Proximus helpdesk is groot. 

Zo vermoed ik ook dat mijn modem (BBox3) zijn beste tijd heeft gehad, de led lichtjes branden nog maar heel zwak en mijn snelheid ligt ook later dan voorheen, maar toen ik daar tijdens één van de vele gesprekken over begon werd dit gewoon onder de mat geveegd …

Ik wil zeker niet de lastige en steeds zeurende klant zijn, integendeel. Ik heb zelfs begrip dat het een en ander verkeerd kan lopen maar ik denk dat de werking van de helpdesk veel beter kan. Op een gegeven moment kon ik één van mijn gesprekspartners bij de helpdesk nauwelijks verstaan vanwege het geroep en geschreeuw van een kind op de achtergrond. Voordeel was dat deze man mij heel snel verder hielp door me door te verbinden...

En eindelijk al na 6 dagen werd de decoder vandaag afgeleverd door BPOST, waarvoor dank aan diegene die dit mogelijk heeft gemaakt. 

Ik vraag me eerlijk gezegd af, of dit bericht ook evenals dat van gisteren, niet gepubliceerd zal worden … 🙄

Blijkbaar mag mijn voorgaande bericht gewist worden … ik had geen refresh gedaan en daardoor zag ik de (hernieuwde) inhoud niet, waarvoor dus mijn oprechte excuses!  🤐

Reageer