Vraag

WAAR BLIJFT MIJN GSM/TERUGBETALING

  • 12 December 2019
  • 7 reacties
  • 254 Bekeken

Dear Proximus

 

Ik heb begin november een gsm besteld die helaas verloren werd door Bpost. Op zich geen probleem voor mij zolang ze maar een nieuwe sturen dacht ik! 

Nu zijn we een anderhalve maand later en nog steeds geen gsm en niemand die me duidelijk informatie kan geven van wat er nu exact kan gebeuren. Ik bel al 15 dagen om de 2 dagen om te vragen hoe mijn dossier voort gaat en steeds krijg ik hetzelfde te horen: “Maak je geen zorgen, alles wordt afgehandeld en we contacteren je zodra alles geregeld is”…  Toch ben ik degene die telkens belt en niemand belt me nooit terug. 

Voor mij heeft het lang genoeg geduurd! Ik kan begrijpen dat er een paar probleempjes zijn, maar zolang iemand aan het lijntje houden zonder concrete informatie te geven is echt niet ok.

Is het mogelijk om gewoon mijn gsm terugbetaald te krijgen ASAP of iemand te kunnen contacteren die zich bezig houdt met mijn dossier (want dit is blijkbaar ook niet mogelijk omdat intern alles via mail gebeurd en dat ze de contactgegevens ervan niet hebben  :expressionless:) !

 

Een zeer teleurgestelde klant

Ashley

 

 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ashleyvauthier Ik heb deze informatie toegevoegd in het dossier. Ik zie dat er vandaag wel reeds telefonisch contact is geweest met de dossierbeheerder. Om geen misverstanden te creëren is het best om steeds rechtstreeks met haar contact op te nemen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  Zou je me eventjes kunnen toelichten wie exact mijn dossierbeheerder is want zelfs dat weet ik niet! Ik heb vandaag met twee mannen gesproken dus zij was het vast en zeker niet ! 

Reputatie 7
Badge +3

@ashleyvauthier De dossierbeheerder is Noemie Ancel. Ik heb haar gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen. Groetjes, Antonella

Oké bedankt @AntonellaD 

 

@AntonellaD  Weet u soms hoe ik haar kan bereiken?

4 dagen geleden dat ik dit postte en nog steeds geen nieuws van niemand!

Reputatie 7
Badge +3

@ashleyvauthier 

Ik heb je even een privébericht gestuurd met het rechtstreeks e-mailadres. Groetjes, Antonella

Reageer