Beantwoord

Vervolg van mijn installatie

  • 11 March 2020
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

 

Op 06/03 is er een technicus langs geweest voor de aansluiting van mijn nieuwbouw appartement.

Jammer genoeg kon de installatie niet afgewerkt worden door een probleem met de binnenbekabeling, en moet er nog een andere technicus langskomen om mijn installatie verder af te werken.

Ik heb tot nu geen voorstel tot planning van een nieuwe afspraak ontvangen. Tegen wanneer mag ik dit verwachten?

Bedankt alvast,

icon

Beste antwoord door tina.b 17 March 2020, 15:29

Bekijk origineel

7 reacties

Ondertussen is er een afspraak met een technieker vastgelegd morgen 18/03.

Zal deze afspraak nog kunnen doorgaan of zal deze uitgesteld worden tot nader order?

 

 

 

ter info :  ze zouden u in ieder geval moeten verwittigen/melden of het al dan niet door gaat aangezoien ze op 15/04/20 het volgende gemeld hebben

Proximus voert vanaf morgen enkel nog interventies uit bij zijn klanten voor herstellingen of dringende 'activeringen'. De klanten die door deze nieuwe maatregelen worden getroffen, zullen hiervan op de hoogte worden gebracht. Proximus blijft uiteraard beschikbaar via zijn digitale kanalen: proximus.be, chat en zijn callcenters. Alle Proximus-teams zullen gemobiliseerd blijven tot deze ongekende gezondheidscrisis is opgelost.

Ik had een afspraak voor maandag 16/3 in voormiddag voor installatie Tv decoder (upgrade naar Familus pack). Nu niemand gezien. Maar ook geen melding over aflassing of uitstel interventie via sms, telefoon of email. Alle begrip voor huidige situatie, maar spijtig dat er geen communicatie was of is. Gelukkig geen hoogdringendheid bij mij (heb nog  internet van px en tv bij andere provider nog niet opgezegd !). Nu onder account info  bij bestelling nog altijd melding : bezig. Zal afhankelijk zijn van corona crisis denk ik wanneer alles verder gaat.

Reputatie 7
Badge +3

@denbru91 

beste,

 ik heb via verschillende diensten idd vernomen dat enkel nog dringende interventies worden uitgevoerd.

Klanten moeten wel op hoogte gebracht worden als interventie wordt verplaatst.  

Ik probeer in jouw geval na te kijken hoe ver het zit.  Alvast oprechte excuses, ik wou dat het niet nodig was :-(

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@pietsym

beste,

Sorry dat er niemand is geweest én dat ze niet verwittigd hebben.

 ik heb via verschillende diensten idd vernomen dat enkel nog dringende interventies worden uitgevoerd.

Klanten moeten wel op hoogte gebracht worden als interventie wordt verplaatst.  

Ik probeer ook in jouw geval na te kijken hoe ver het zit.  Alvast oprechte excuses, ik wou dat het niet nodig was :-(

groetjes

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@denbru91 

voor jouw installatie gaan er ook nog bijkomende laswerken in uitvoering staan;

het spijt me, maar dat gaat zeker niet voor morgen zijn.  

De betrokken dienst heeft me beloofd dat ze je zeker contacteren als er concrete herplanning is.

Oprechte excuses en dank voor je begrip.

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@pietsym 

Beste,

volgens de betrokken collega werd je via gsm opgebeld op 16-3-2020.  

Ze vertelden dat een voicemail was ingesproken ?  Excuses als het niet is gelukt!

We zitten nog niet op het hoogtepunt van de hele crisis, dus ik vrees dat het nog even gaat duren.

Oprechte excuses en dank voor je begrip

Vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer