Beantwoord

Vervanging 2 decoders gevraagd, slechts 1 ontvangen

  • 13 November 2019
  • 9 reacties
  • 271 Bekeken

Vorige week woensdag gebeld ivm foutcode op één van onze decoders.

Blijkt dat deze moest vervangen worden. Omdat onze andere decoder ook reeds paar jaar oud is en veel hapert vroeg ik of het mogelijk was om 2 nieuwe te ontvangen.

Bleek geen probleem te zijn. Donderdag zouden onze 2 decoders geleverd worden.

Natuurlijk slechts 1 decoder ontvangen!

Bovendien had ik gemeld dat iedereen werken was en dat er pas na 16u iemand thuis was. Nederlandse dame aan tel verzekerde dat dit geen enkel probleem was en dat ze het zou noteren (net als onze 2e decoder trouwens… wordt de decoder toch wel om 14u30 geleverd zeker!! Al een geluk dat onze buurman hem in ontvangst heeft kunnen nemen (was toevallig buiten).

Service??? Soms toch wel om bij te huilen bij proximus….

Ik zal maar nog eens 25 min aan de tel gaan hangen zeker om aub onze 2e decoder te mogen ontvangen??? Want via chat of mail iets melden lukt ook al niet, Myproximus en app kunnen echt wel een deftige update aan de huidige normen gebruiken

icon

Beste antwoord door Martin 28 November 2019, 13:04

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle_S Bij deze is het ingegeven en mag je de nieuwe decoder 6 december verwachten.

dit wordt een mooie sinterklaas cadeau ☺

Ondertussen onze decoder ontvangen.

Bedankt voor de oplossing!

Reputatie 7
Badge +4

Jammer te horen dat de communicatie fout liep. Ik zal een nieuwe decoder opsturen. Deze kan met de post thuis geleverd worden of via een UPS-pick up point. Dan kan u hem afhalen wanneer het u past. Als u dit wenst, kan u dan hier een winkel kiezen waar hij geleverd mag worden en een GSM-nr ingeven op uw profiel. Hierop ontvangt u dan een sms om u te verwittigen als de decoder is aangekomen.

@SamuelD Hallo, je mag zeker nog een opsturen naar ons huisadres. Indien mogelijk vrijdag 6 december, dan is er zeker iemand thuis.

Alvast bedankt!

En nog steeds geen tweede decoder ontvangen….

Beste,

ik kan geen UPS-pick up point selecteren uit de lijst. De nieuwe decoder mag thuis geleverd worden indien mogelijk.

Bedankt voor uw reactie.

mvg

Veerle

Laat ons hopen, schoentje staat klaar :)

Reputatie 7
Badge +4

@Veerle_S Ik kan je een 2de decoder opsturen , wens je dit nog steeds thuis ontvangen?  Op welke dag mag hij toekomen? 

Reageer