Vraag

Verschrikkelijke communicatie

  • 12 November 2019
  • 15 reacties
  • 259 Bekeken

Wij proberen als sinds 19 september een afspraak te krijgen om een installatie te doen in een tweede verblijf.

We maken telkens een afspraak maar deze afspraken worden niet correct gecommuniceerd naar de technici.  Deze staan er dan, terwijl een ander moment was afgesproken, of terwijl er geen afspraak was gemaakt en er dus ook niemand thuis is.

Hoe moeilijk kan het zijn om juiste informatie door te spelen ?????

Ondertussen nog steeds geen aansluiting voor TV en worden we verplicht via public wifi op internet te gaan.

We zijn het ondertussen wel al een beetje beu !


15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Marver , we kijken dit graag na, kun je hiervoor in je profiel klantgegevens invullen? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Marver 

ik heb klantgegevens gevonden. 

Het gaat over Nieuwpoort ?  De dienst Fiber is gecontacteerd om oplossing te bieden.

Excuses voor het ongemak, ik begrijp dat jullie dit beu worden.

Hopelijk snelle oplossing !

vriendelijke groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Marver 

Beste,

via de technische dienst krijg ik bevestiging van een nieuwe afspraak op 18-11 (ze hebben dit toch laten weten ?) : er is nu uitdrukkelijk gevraagd om dit zeker op te volgen en uit te voeren !

voor mezelf heb ik een dossier opgemaakt om dit mee op te volgen. 

vriendelijke groeten

Tina

Beste Ti a,

Bedankt voor de moeite en de opvolging.

Wij zijn inderdaad op de hoogte dat maandag 18.11,de installatie zal gebeuren.

Indien de technieker om 8 uur zou kunnen komen, hoef ik niet terug een volledige dag verlof te nemen.

Blijkbaar kan men dit op voorhand inplannen.

Mvg.

MV

 

 

 

 

 

Vermi

Reputatie 7
Badge +3

@Marver 

Beste,

ik heb het doorgegeven aan de dispatch-dienst.

Ik hoop van harte dat dit zo gaat lukken !

mvg,

Tina

Beste

Het is ondertussen bijna 10.00 uur en nog steeds niemand gezien of gehoord.

Kan er geverifieerd worden of wij wel degelijk op de planning staan aub ?

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Marver, is de technieker op heden reeds langs geweest voor de installatie? Groetjes IngeDc

Neen en voor mij is de voormiddag voorbij…

 

Reputatie 5
Badge +2

Marver, het werkorder staat nog open en dispatched. Echter merk ik in de opmerking van het effectieve werkbevel staat vermeld dat je pas aanwezig ben vanaf 14u. Ik doe navraag bij de dispatch dienst betreffende deze interventie. Groetjes IngeDc

Ja 8.11 was de afspraak vanaf 14u, toen is men om 12u45 geweest

Vandaag was er gevraagd in de vm liefst om 8u .ik begrijp jullie communicatie NIET.

Daar gaat mij  3de dag verlof zomaar weg.

Danku Proximus.

Met deze wil ik de bestelling ook stopzetten,graag jullie bevestiging.

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Marver, ik heb navraag gedaan bij de dispatch dienst en wacht op heden op hun antwoord. Echter werkt deze dienst met tijdssloten en kan er steeds vermeld worden welk uur het beste uitkomt, maar dit is geen garantie. Groetjes IngeDc

Blijkbaar werkt het systeem niet zoals het moet .En zijn jullie klanten de dupe daarvan.

Maar voor mij is het genoeg geweest en hoeft de installatie nietmeer te gebeuren.

Mvg

Reputatie 5
Badge +2

Marver, ik heb zonet van dispatch vernomen dat er omwille van een staking problemen zijn met de planning van vandaag. Er kan niet met zekerheid bevestigd worden dat de interventie alsnog vandaag zal worden. Dispatch gaat deze interventie op dit moment zelf even opvolgen en nagaan of het er alsnog bij kan vandaag, indien dit niet geval zou zijn zal het het eerste werk zijn op 19/11 om 8u. Groetjes Ingedc

Waarom verwittigen ze hun klanten dan niet, ik heb vandaag 2 keer met de klantendienst gebeld en er is mij niets over gezegd.

Dit gaat over een 2 de verblijf ik ben net van Nieuwpoort naar Antwerpen gereden en zal morgen niet terug in Nieuwpoort zijn,vermits ik vandaag mijn laastste dag verlof heb verspild, door jullie gebrek aan communicatie.

.

Reputatie 7
Badge +3

@Marver Dit wordt verder opgevolgd door de bevoegde dienst via dossier 43748352. Je wordt door een dossierbeheerder op de hoogte gehouden. Groetjes, Antonella

Reageer