Vraag

Verschillende problemen bestelling website


Dag Proximus,

Er gaat toch serieus its mis bij jullie.

  • Ik had gisteren een afspraak in uw winkel in Schelle om 2 iphones te kopen, dit heb ik in het formulier ook duidelijk aangegeven. In de winkel wisten ze niets van de afspraak, en hadden ze ook de iPhones niet op voorraad.
  • Dan maar besteld via website. Bestelling ging goed: een rode en een zwarte iPhone besteld. Ook email-bevestiging gekregen dat rode en zwarte iPhone morgen geleverd zullen worden.
  • Ik keek dan op uw website (MyPriximus) onder “Mijn Orders”, en zie dat er twee zwarte iPhones geleverd zullen worden, ipv een rode en een zwarte?
  • Dus heb ik gisteren dan maar gebeld naar 0800 22 500, na 28 minuten in de wachtrij krijg ik iemand aan de lijn, maar die meneer legt na 10 sekonden gewoon op!
  • Nog eens gebeld, na 24 minuten wachttijd een mevrouw aan de lijn die mij doodleuk zegt dat ik een fout zou gemaakt hebben bij de bestelling! Maar in de bevestigingsemail staat duidelijk dat één van de iPhones rood is! Na aandringen heeft ze beloofd om dit na te kijken en recht te zetten. Nog steeds niet gebeurd, er staan nog steeds twee zwarte iPhones op de site van MyProximus. Het gaat om bestelnummer: R4WEBSHOP008051569.

Nu krijg ik een SMS van u dat er “problemen in de logistieke ketting” zouden zijn en de levering later plaats vindt. Gaat het over de zwarte of over de rode iPhone? Wanneer gaat u leveren?

U zult begrijpen dat ik hier niet mee kan lachen. Ik ben een Busness-klant van u en u factureerd bijna 2000 Euro jaarlijks aan mijn bedrijf. Wat service zou zeker helpen.

Graag het probleem oplossen en mij op de hoogte houden.

MVG, Thomas


16 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Thomas_095 dossier 45782124 is in behandeling, de bevoegde dienst houdt je op de hoogte. Ik zie trouwens dat het om een ‘Apple iPhone SE (2020) 128GB RED’ gaat, dus de kleur is juist! Groetjes, Heidi

OK, dan maar afwachten. Toch raar, dat MyProximus een zwarte iPhone toont onder dit bestelnummer.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095 Bestelling R4WEBSHOP008051511 werd automatisch ingevoerd en hierbij gaat het om de zwarte. Bestelling R4WEBSHOP008051569 zal manueel verwerkt worden via dossier 45782124 en hierbij gaat het om de rode. Groetjes, Antonella

@AntonellaD : ik neem aan dat u bedoelde:

Bestelling R4WEBSHOP008051569 zal manueel verwerkt worden via dossier 45782124 en hierbij gaat het om de rode.

?

En wanneer mag ik die verwachten? Vandaag nog, zoals in de bevestigingsemail aangegeven?

MVG, Thomas

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095  De zwarte is vandaag inderdaad al geleverd zie ik. Heeft een dossierbeheerder jou deze middag gecontacteerd in verband met dossier 45782124? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Ja, de zwarte is toegekomen. Neen geen telefoontje gehad voor de rode. Ik begrijp ook het probleem niet, die is toch proper besteld via de website, en ook deels betaald?
MVG, Thomas

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095  In dit geval konden de 2 bestellingen niet tegelijkertijd automatisch worden verwerkt door ons orderingsysteem. Daarom is er eentje in manuele behandeling gevallen. Ik vraag de dossierbeheerder om voor jou met voorrang het nodige te doen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD : Helaas, ook vandaag niets van Proximus gehoord. Waar blijft mijn rode iPhone? Een telefoontje is toch niet teveel gevraagd als je ergens mee te laat bent.
MVG, Thomaas

En ook vandaag niets gehoord van Proximus. Mijn iPhone is wel al voor een stuk betaald!
Met (al wat minder) vriendelijke groeten, Thomas

TUI: zal hopelijk voor morgen zijn dat iemand van Prox zelf je meer info kan geven!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Thomas_095 je wordt zo snel mogelijk geïnformeerd. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095 Ik verneem net dat de dossierbeheerder het nodige heeft gedaan en jou hierover heeft geïnformeerd. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Mijn bedrijf is nu gesloten, we zijn op jaarlijks verlof. Wat gebeurt er dan met het pakje?

Ik moest ook nog eens 59 Euro betalen om de nieuwe bestelling af te ronden, maar dat had ik al bij de vorige bestelling gedaan. Ik zie geen creditnota voor deze betaling? Graag opmaken en spoedig terugbetalen.

Thomas

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095 

ik heb dit bericht doorgegeven aan je dossierbeheerder voor verdere opvolging

Groeten

Tina

@AntonellaD : OK, de iPhone is eindelijk toegekomen. Duurde 1 maand…

Ik heb nog steeds geen factuur gekregen voor bestelnummer R4WEBSHOP008051569, en ook geen creditnota of terugbetaling van deze 59 Euro die van mijn rekening afgingen. Mijn boekhouder zal dit niet leuk vinden en extra vergoedingen vragen om dit recht te zetten. Mag ik dit doorfactureren aan Proximus?

Thomas

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas_095 Via dossier 46079931 gaat men u de nodige creditnota van 59EUR bezorgen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer