Vraag

verre van een service

  • 20 November 2019
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Ik heb me gisteren een smartphone besteld bij jullie diensten. Alles mooi ingevuld met melding dat het vandaag zou geleverd worden.

Wat raad je. Niemand gezien en zelf weer moeten achterhalen wat er nu mis is. Proximus maakt dus tevens reclame voor zijn tv bundels. Ok ik had gratis proefabo van movies en series genomen maar dat reeds stopgezet omwille van het zien niet waard. Wat blijkt nu dat is reeds meer dan 2 weken opgezegd maar blijkbaar krijgt men dat niet verwerkt en moet ik nu wachten op de gsm omdat men blijkbaar geen 2 dingen tegelijk kan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat zo een bedrijf geen 2 dingen  te gelijk kan doen? Hoe veel langer kan dit duren om iets wat al weken gelden terug opgezegd is te verwerken_

Iets laten betalen das geen probleem maar leveren is blijkbaar war anders. Ik wems dat toestel heel snel in huis en een duidelijke dag van levering.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jurgen_044 mijn excuses voor de vertraging. Dossier 43744749 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

Beste

 

Ik wil dat wel allemaal geloven maar ik heb al 4 verschillende dingen gehoord. Op de chat dat het in orde is terwijl ik nog kan zien dat proefabo van movies&series nog altijd niet afgesloten is en dat al van rond 8 november. Dan via sms dat er te weinig voorraad is dat het langer zal duren. Bij bestellingen zie je order verwerkt. Vandaag op voicemail dat proefabo nog altijd niet verwerkt is omdat ze me nie kunnen indentificeren. Kan het nog zotter worden? Hoe kan alles zo mislopen in zo een bedrijf? Hoe kan het dat men verschillende antwoorden krijgt? De laatste uitleg  die heeft wel de hoofdvogel afgeschoten. Niet kunnen indentificeren. Men moet toch code ingeven en men ziet toch van welke lijn of decorder dit.komt. Plus als men eerlijk is heeft het.bij elke actie al iets geweest. Is de voorraad op.blokkeer dan zodat mensen dat toestel niet meer kunnen bestellen. 

Reputatie 7
Badge +3

@jurgen_044 

Beste,

ik verneem dat je vandaag nog gebeld bent op je voicemail door de dossierbeheerder .

Dus het komt eindelijk in orde.

Excuses voor het ongemak.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer