verloren mail

  • 2 January 2021
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

 

Ik heb al verschillende keren gebeld naar proximus met de vraag of alles in orde is voor mijn bestelling af te ronden. Steeds krijg ik te horen dat ik nog een document moet ondertekenen voor dit in orde te brengen. Ze hebben deze al 3 keer verstuurd naar mij maar ik ontvang niets. Is er een mogelijkheid dat deze per post zouden kunnen opgestuurd worden dat ik ze onderteken en via mail terug stuur? 

Alvast bedankt.

Mvg 

Kurt


7 reacties

maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs op het forum en zullen je zeker kunnen verder helpen.

Heb je ook al eens in de spam/junk map gekeken of die mail daar niet in terecht gekomen is .

je kan ook altijd eens kijken via webmail →  http://webmail.proximus.be  of je hem daar soms terugvindt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kamahurkie  Je mail met identiteitsdocumenten werd reeds verwerkt. Momenteel is er een taak lopende voor de achterliggende dienst om de bestelling verder af te werken. Dit heeft te maken met de import van Scarlet. Hiervoor hoef jij voorlopig niets te doen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD, wil dat dan zeggen eenmaal de achterliggende dienst groen licht geeft dat ik de mail zal ontvangen  en dan een afspraak kan gemaakt worden?

Mvg 

Kurt 

FYI: waarschijnlijk ga je pas morgen hierop een antwoord kunnen verwachten.

@tina.b,

Dus als ik het goed begrijp zou er deze middag een technieker  langskomen?

Mvg

Kurt

Reputatie 7
Badge +3

@Kamahurkie 

sorry, mijn fout… deze info was voor een andere klant…. :-(

voor jou heb ik nog geen verdere info, order loopt , ik zie geen foutmeldingen maar heb nog geen reactie voor een afspraak…

nogmaals excuses, ben te rap geweest… 

Reputatie 7
Badge +3

@Kamahurkie Onze IT dienst heeft de opdracht gegeven om het order opnieuw te laten inleiden. Dit betreft namelijk een import van Scarlet naar ons, maar dat is in de online bestelling precies niet goed doorgekomen. Groetjes, Antonella

Reageer