Beste ,
Er werd een verkeerde IPhone geleverd.
ik heb een iPhone 13 bestel en een iPhone Se gekregen.
de verpakking was beschadigd.
Beste ,
Er werd een verkeerde IPhone geleverd.
ik heb een iPhone 13 bestel en een iPhone Se gekregen.
de verpakking was beschadigd.
Heel graag gedaan
Is opgelost ! Bedankt Antonella jij weet van aanpakken !
Heb het papier en de foto’s naar u opgestuurd.
Hopelijk vlug een nieuw toestel opgestuurd want er zit hier een ongeduldige tiener te wachten .
Bedankt voor de vlotte behandeling !
Kan u mij opbellen
Zal ik direct invullen !
Ja ik wil graag de iphone 13 128gb bleu die ik besteld had .
mvg,
Birgen Surmont
Ik kan bevestigen dat het toestel dat door ons werd verzonden effectief de iPhone 13 is dat genoteerd staat op de bestelbon. Dan is er onderweg iets misgelopen tijdens de levering. Ik escaleer dit dossier onmiddellijk naar onze logistieke dienst en Bpost. De iPhone 13 met het imeinummer van op de bestelbon zal worden geblokkeerd zodat deze onbruikbaar wordt. Wens je als oplossing een nieuwe verzending met een andere iPhone 13 of het betaald bedrag van € 299 terug?
Ik ga je ook een e-mail sturen met een verklaring van niet-ontvangst. Kan je mij deze ingevuld terug bezorgen?
Groetjes,
Antonella
Maar de Proximus forummedewerkers zijn druk bezig op het forum zie ik, dus laat ons hopen dat je niet heel lang moet wachten
Haha je gebruikt het zelfde stopwoord als Proximus . Wachten
Dan gewoon afwachten tot een @Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je kunnen verder te helpen.
Het 0800 nummer is niet meer beschikbaar.
Ter info:
contact online formulier
=> https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974 klantendienst van Eshop
Pas morgen komt er terug iemand langs hier, die van Proximus zelf is.
Best je forumprofiel vervolledigen/aanvullen
zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.