Vraag

Verkeerd leveradres bij bestelling

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Ik heb deze voormiddag een Iphone 11+abbonement besteld.

In mijn bevestigingsmail zie ik echter dat ik per ongeluk de verkeerde straatnaam heb aangeduid.

Ik heb de klantendienst gebeld om dit te laten aanpassen maar naar het schijnt kan dat niet zomaar en is er enkel een mail verstuurd naar de verzendingsdienst om het correct adres door te geven. Ik werd bij deze mail zogezegd in cc gezet maar heb tot op heden niets ontvangen. 

Toen ik een definitieve bevestiging vroeg of mijn toestel op het CORRECTE adres zal geleverd worden, kon ik die niet krijgen. 

 

Ik heb geen zin dat iemand anders mijn toestel in ontvangst neemt en ik met de miserie achterblijf. 

Een passende oplossing zou fijn zijn. Een adres aanpassen in een order lijkt me niet echt onmogelijk.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DEBAKKER_04111839704 Hiervoor werd vandaag reeds een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst (43884615). Het nodige zal via dit dossier worden gedaan. Groetjes, Antonella

@DEBAKKER_04111839704 Hiervoor werd vandaag reeds een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst (43884615). Het nodige zal via dit dossier worden gedaan. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik had echter graag bevestiging gekregen dat aanpassing van adres effectief gebeurd is, per mail. Voorafgaande ervaringen met jullie klantendienst leerden me dat, als er een dossier voor moet opgemaakt worden, en het niet onmiddelijk aangepast werd, er meestal ook niet snel een oplossing zal komen...

Reputatie 7
Badge +3

@DEBAKKER_04111839704 het adres wat in uw dossier 438846xx staat als juiste , is als leveringsadres geregistreerd. zie ik.Het toestel gaat in dit geval op het juiste adres toekomen.Groetjes,Joel

Reageer