Vraag

verhuisperikelen


Reputatie 3
Badge

22-06-2022: Mijn zus (al heel lang klant bij Proximus) is verhuisd naar een nieuwbouwappartement. Netjes op tijd meegedeeld aan Proximus; de technieker komt zoals afgesproken af; aansluiten lukt niet, want er moet nog een extra kabel aangesloten worden en dat is voor een ander team. Geen probleem, want die komen ten laatste op 24/06/2022. Even geduld dus. Vandaag berichtje: we komen maar langs op vrijdag 8 juli! Geen TV, telefoon en internet gedurende weken...dat is vandaag toch niet meer aanvaardbaar. Ze gaat dus inlichtingen nemen bij… Telenet! Jammer toch!!


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 Kan u de klantgegevens(klantnr,naam, nieuw adres) van uw zus in uw profile aanvullen.Dan kijk ik het verder na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge

Dankjewel, Joel. Mijn zus is Chantal xxxx en verhuisde van de xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 8400 Oostende naar xxxxxxxxxxxxxxxxx 8400 Oostende. Haar klantnummer is 60xxxxxx.

Het zou fijn zijn als ze toch wat eerder geholpen kan worden.

Vriendelijke groeten

Alain

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196

De gegevens die je net poste in

 zijn openbaar best deze informatie  in Ticket /Privé in je profiel zetten  daar zijn ze enkel zichtbaar voor de Proximus medewerkers.

Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld Ticket Privé → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd .

Vervolgens op de 3  puntjes … onder je bericht vorige klikken bewerken selecteren  dan kan je de gegevens verwijderen. En er in de plaats gevraagde gegevens staan in mijn profiel in Ticket Privé zetten.

Update: zal nu niet meer gaan vermits je bericht meer dan1 uur geleden werd geplaatst.

Reputatie 3
Badge

Beste dank voor de raad. Ik kan het bericht niet meer aanpassen/verwijderen. Een medewerker misschien?

Vriendelijke groeten

Maandag komen de proximus forummedewerkers (moderator) terug langs hier en kunnen zij die dan wissen.

Reputatie 3
Badge

Beste moderator/proximusmedewerker

Is het mogelijk om mijn item “verhuisperikelen” te verwijderen?

Ik zal het opnieuw en wat aangepast versturen via “ticket/privé”.

Beste dank alvast!

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 

Gegevens in je profiel gezet…

we kijken verder na wat we kunnen doen!

groeten

Tina

 

Reputatie 3
Badge

Beste dank!!!

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 

Berichtje gestuurd naar dispatch… geen idee of het kan vervroegd, maar vragen kost niks.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 

bericht van dispatch:

jammer, op dit ogenblik zien we echt geen mogelijkheid om te vervroegen, excuses… 

we vragen extra data op de mobile.

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge

Dankjewel, Tina. Wat extra data op de mobile zou fijn zijn, want de smartphone is het enige dat nog werkt tot 8 juli! Maar ze heeft wel een Flex-abonnement en volgens mij nog genoeg data! Een éénmalige korting op haar abonnement zou een fijn gebaar zijn!

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 

k zal een dossier opmaken op mijn naam en installatie opvolgen

ook facturatie/compensatie volg ik op

groeten

tina

Reputatie 3
Badge

Dankjewel. Zal mijn zus (en ik ook) fijn vinden!

 

Reputatie 3
Badge

Vandaag, 08/07/22, is mijn zus eindelijk geholpen en kan ze weer ten volle gebruik maken van haar Flex-abonnement. Méér dan twee weken had ze geen TV, geen vaste lijn en geen internet. Een kleine financiële compensatie zou toch fijn zijn en gewaardeerd worden. Dank aan de medewerkers voor hun hulp!!

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196  Tina zal het nodige doen. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge

Dankjewel aan de Proximus-medewerkers voor de geboden hulp. Mijn zus is heel blij dat alles weer werkt en was super aangenaam verrast met de compensatie en met het vriendelijke telefoontje!👍🏻

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain_0196 Zó fijn om te lezen! Graag gedaan!

Reageer