Vraag

Verhuis sleept aan

  • 4 July 2019
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Reeds 2 keer een verhuis gedaan via proximus en steeds vlot en efficiënt geholpen. Echter de laatste verhuis loopt niet zo vlot. Verhuis aangevraagd op 19 april, en tot op heden nog geen internet noch TV en vaste lijn. Afspraak meermaals verzet en uiteindelijk het goede nieuws gekregen dat er iemand zou langskomen op 12 juni. Niemand gezien... Klantendienst gecontracteerd en na 3 dagen kreeg ik als melding dat de Fiber nog niet in de straat van ons nieuw adres ligt. We zijn hier mee bezig en houden u op de hoogte.
Gisteren uiteindelijk nogmaals contact moeten opnemen en de dienst fiber kan langskomen op 15 juli om deze tot in het appartement te brengen, nadien moet er nog een technicus langskomen om de installatie te doen. Op dit tempo heb ik in september misschien waar ik voor betaal.

Graag had ik gelet op de vele hindernissen bij mijn verhuis deze week nog een fiber technicus die deze kan komen installeren. We wachten ondertussen al lang genoeg op een vlotte verhuis van onze proximusdiensten.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
oh nee, dat is echt niet goed, Stijn !
Het klopt dat onze systemen in jouw geval met het order niet mee willen werken : er is extra hulp gevraagd, want dit hadden we niet voorzien.
De feedback in verband met de niet afgebelde afspraak heb ik doorgegeven, want normaal wordt klant wél verwittigd. Dus ik begrijp niet wat er gebeurd is.
We begrijpen dat het zeer vervelend is maar we blijven echt proberen tot alles in orde is.
Groeten,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn,
Ik zie dat er een interventie van onze IT-dienst werd aangevraagd via ticket nummer IM10045092 omdat het order vast zit. Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella
Beste,

Het is leuk om te weten dat er een compensatiedossier is opgestart. Echter een goed werkend internet en een installatie op de door jullie bevestigde datum zou nog veel leuker en vooral professioneler zijn.

Gisteren een volledige dag verlof genomen om tegen 15h00, na zelf contact opgenomen hebben met jullie, om te horen te krijgen dat er geen technicus meer zal langskomen omdat er geen afspraak is ingeboekt. Die afspraak wordt mij reeds twee weken telefonisch bevestigd, dagelijks wanneer ik jullie contacteer.

Vandaag opnieuw een volledige dag verlof genomen want de technicus komt langs voor de binneninstallatie. Deze kon enkel vaststellen dat het technisch niet mogelijk was om deze uit te voeren want de dienst fiber moest nog langskomen.

Ik bel jullie al meer dan een maand bijna dagelijks en toch blijft het dossier geblokkeerd. Wanneer neemt een verantwoordelijke dit dossier bij zich en zorgt deze voor oplossingen.

Graag een oplossing tegen het einde van deze week.

Gelieve mij ook vandaag nog telefonisch te contacteren om deze situatie zo snel mogelijk recht te zetten en me deze keer een afspraak te kunnen bezorgen van de dienst fiber die werkelijk komt opdagen.

Groeten
Reputatie 7
Badge +3
Stijn,
om je compensatie te bespreken heb ik nu een apart dossier opgemaakt.
De dossierbeheerder die dit oplost, zal je contacteren als alles geïnstalleerd is.
Dan kan dit in 1x besproken worden.
De dienst van Fiber heeft ondertussen ook je bericht doorgekregen om te bespreken
Ik heb gevraagd je zeker te contacteren en alles duidelijk uit te leggen zodat jullie weten waar je aan toe bent.
Excuses voor de vertraging. Fiber is een zeer goede efficiënte techniek, maar installatie is soms gecompliceerder dan verwacht.
Ik ben er zeker van dat de dienst hun best zal doen, maar ze moeten je ook op de hoogte houden.
Vriendelijke groeten,
Tina
Beste Proximus,

ondertussen zijn we al weer een aantal dagen verder en tot op heden (ondanks dagelijks contact met jullie klantendienst) heb ik nog geen bevestiging gekregen van deze afspraak. Is het nu mogelijk om deze afspraak te bevestigen per mail of per SMS.

Verder vraag ik me af waarom het niet mogelijk is om nu reeds een afspraak met een technieker in te boeken. Waarom kan ik pas een afspraak vragen vanaf het moment dat de fiber wordt aangesloten in de appartementen? Ter informatie: de fiber werd door jullie diensten in het gebouw gebracht op 2 juli. En nu moet er dus nog een andere dienst langskomen om een tweede deel van de installatie te doen?

Met wie kan ik contact opnemen om een vergoeding te vragen voor de minstens 3 verloren vakantiedagen (want zonder internet geen telewerk natuurlijk), en mijn tijdverlies bij de klantendienst die uiteindelijk tot op heden niet echt veel hebben kunnen doen.

Alvast bedankt om me verder te helpen.
Beste Antonella,

Spijtig dat er geen mogelijkheid is om de constructie datum te vervroegen. Ik hoopte dat er bij jullie diensten enigszins sprake was van prioriteiten. Na reeds 2 maanden zonder internet en tv te zitten, doen jullie er nog eens 2 weken bij, alsof jullie een bonus krijgen per week dat er een klant zonder internet zit.
Ondertussen lopen er verschillende promoties om nieuwe mensen te lokken die dan waarschijnlijk prioritair worden behandeld.
Ik kan alleen maar hopen dat op 15 juli dan de volledige installatie wordt uitgevoerd en we die dag effectief terug kunnen genieten van al de diensten waarvoor we betalen.

Ik blijf erbij dat dit probleem veel sneller had moeten opgelost worden en hoop dat er toch nog een technieker in urgentie kan langskomen.

Stijn
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn_041,

Hiervoor is dossier 38968280 lopende via de bevoegde dienst. De constructiedatum van 15/07 kunnen wij helaas niet vervroegen. Mijn excuses voor de vertraging.

Groetjes,
Antonella

Reageer