Vraag

Verhuis "Service" & Beloftes niet nakomen

  • 23 July 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Beste,

 

Aangezien het op alle andere manieren gewoonweg onmogelijk blijkt om hulp te krijgen en een fout van jullie kant correct recht te zetten probeer ik het langs hier.

Situatieschets:

  • Op 22/07 stond er een verhuis gepland in onze nieuwe woning in Deurne.
  • Op 14/07 heb ik van jullie telefoon gekregen met de vraag of jullie reeds langs konden komen want een andere interventie was reeds gedaan.
    • We hebben toen afgesproken dat de fiber kabel al binnen getrokken ging worden maar de effectieve installatie voor de 22ste gepland ging blijven en dat ze nog met mij contact gingen opnemen.
  • Op 22/07 heb ik jullie nog steeds niet gehoord 
    • Als ik dan die ochtend toch zelf eens bel naar proximus krijg ik door dat er intern een misverstand/communicatie issue was geweest en dat mijn afspraak onterecht was geannuleerd.
      • Ze gingen mij in de voormiddag nog opbellen voor een nieuwe afspraak voor dezelfde week.
  • Op 22/07 namiddag heb ik nog steeds niemand van Proximus aan de lijn gehad.
    • Dus wederom probeer ik op eigen houtje tot 3 maal toe een oplossing te vinden met jullie klantendienst.
      • Maar telkens werd ik met hetzelfde antwoord "ze gaan nog vandaag met je contact opnemen meneer" afgewimpeld.
  • Op 23/07 krijg ik een SMS dat mijn afspraak voor installatie gepland staat voor 05/08.
    • Dat is een dikke twee weken later dan wij hadden aangevraagd!!!!! 
      • Ondertussen zitten we zonder internet in onze nieuwe woning en moeten we volgende week telewerken.
  • Op 23/07 ochtend bel ik jullie dus opnieuw om voor de 4de keer mijn verhaal te doen aan de klantendienst.
    • Wederom gingen ze dit bekijken met dispatch, deze week zal niet meer lukken meneer maar ik onderhandel om dit maandag te laten uitvoeren, ik bel je in de voormiddag zeker nog op…
  • Rarara; Het is 18u en ik heb niemand van Proximus aan de lijn gehad.
    • Ik neem dus wederom contact op met de klantendienst en ze melden dat ze een klacht zullen aanmaken en dat ik hiervoor nog een melding ga krijgen.
    • Het is 23u37 en ik heb nog steeds niets gezien of gehoord van Proximus.

Conclusie: Omdat ik flexibel ben en jullie een dienst lever door in te gaan op een voorstel van jullie, wordt ik al een ganse week aan het lijntje gehouden en zelfs gestraft door de effectieve installatie pas twee weken later dan gepland te krijgen.

Dit allemaal wegens fouten bij jullie!

Ik ben hier en ook met de service van proximus allesbehalve gediend.

Zodus mijn voorstel en anders stap ik over naar telenet:

  1. Graag dit asap op nemen en ervoor zorgen dat de installatie begin volgende week afgerond kan worden.
  2. Daarnaast wens ik niet te betalen voor de verhuis service want "service" heb ik in de verste verte niet gezien.
  3. Ik kijk ook uit naar jullie tegemoetkoming en uitleg voor het op deze manier behandelen van een klant en meerdere beloftes die gewoonweg niet worden nagekomen.

Groetjes,

Sam Duchateau


3 reacties

Pas maandag komt hier iemand, die van Proximus is, terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SmDu , dossier 48747185 is hiervoor in behandeling, onze Dienst Dispatch zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@SmDu 

Goed nieuws: dienst dispatch heeft ons net bevestigd dat de datum vervroegd is. (29-7)

ze hebben je niet kunnen bereiken, wel bericht ingesproken. 

groeten

Tina

Reageer