Beantwoord

Verhuis plannen


Reputatie 1
  • Rising star
  • 10 reacties

Beste,

Aangezien we op 1 augustus 2022 verhuizen, heb ik, weliswaar ruim op tijd, getracht om “Plan mijn verhuis” op MyProximus te gebruiken. De eerste poging bleef hangen in de laatste stap van “2. Configuratie”. Alle nieuwe pogingen leiden sindsdien helaas tot “ Wij kunnen je bestelling niet online verwerken.”.

Alvast bedankt om een oplossing te voorzien!

Vriendelijke groeten,

Guy

icon

Beste antwoord door GuyT 21 May 2022, 07:39

Bekijk origineel

12 reacties

De proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs op het forum.

werkt het niet via bvb je laptop door volgende link te volgen → Vlotte verhuis | Proximus

Reputatie 1

Dag Martin,

Dat was net de link die me de boodschap in kwestie gaf. Maar… intussen is er een nachtje overgegaan en heeft het probleem zich blijkbaar zelf opgelost! (Dat zijn de beste problemen. ;-))

 

Hoe dan ook, bedankt voor je reactie!

 

Guy

Heel graag gedaan en dat je verhuis goed mag verlopen. 
Ben onlangs ook verhuisd en bij mij is alles heel goed verlopen, technieker botste wel op een probleem op mijn lijn, maar heeft niet afgegeven tot het in orde was, waarvoor dank aan de technieker trouwens voor zijn inzet.

Nog een fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +3

@GuyT Bij nazicht zie ik dat de verhuis niet correct werd ingeleid door de agent, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit intern doorgestuurd voor herinleiding. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD : Dank. Ik weet niet wat er precies aan het gebeuren is, maar intussen heb ik een mail ontvangen “Overzicht van ons contractvoorstel”. In het detail lees ik “Boete verbreking contract: € 109,83.”?!

Ik wist niet dat ik een contract aan het verbreken was.

Guy

 

Reputatie 7
Badge +3

@GuyT Ik had dit inderdaad reeds opgemerkt en heb dit intern doorgestuurd voor verder nazicht. De inleiding voor de verhuis werd nu namelijk correct gedaan, en toch zegt ons orderingsysteem automatisch het contract mee op, hetgeen uiteraard niet zou mogen gebeuren aangezien je helemaal geen contract verbreekt. Zodra ik meer info heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD : Fijn dat je het opvolgt en bedankt om me inderdaad op de hoogte te houden!

Guy

Reputatie 7
Badge +3

@GuyT Omdat dit een verhuis is van Fiber naar Koper is dit jammergenoeg “normaal” gedrag van ons orderingsysteem, ook al verbreek je geen contract.
In dit geval loopt het contract met de TV sinds 12/2020 en is je verhuis gepland op 02/08/2022. Ik heb toestemming om de kost van de verbrekingsvergoeding te verwijderen. Dit kan ik echter pas doen zodra de verhuis is voltooid. Laat ons dus via deze weg iets weten als de verhuis achter de rug is. Dan verwijderen we de kost van de verbrekingsvergoeding en ben je ook niet meer gebonden aan het contract.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD : Ok, ik vermoedde al dat het daar iets mee te maken had. Natuurlijk had ik graag de fiber mee verhuisd, maar dat bleek niet mogelijk. ;-) In dat geval zal ik je inderdaad een seintje geven zodra de Proximus-medewerker ons bezocht heeft op 2 augustus aanstaande. Bedankt voor de hulp!

Groeten,

Guy

Reputatie 1

@AntonellaD: Graag verwijs ik nog even terug naar de voorgaande berichten. Aangezien de Proximus technicus vandaag de installatie heeft uitgevoerd op ons nieuwe adres, laat ik je dat langs deze weg weten in de hoop dat eerdergenoemde kost van de verbrekingsvergoeding verwijderd zou worden.

 

Alvast bedankt!

Guy

Reputatie 7
Badge +3

@GuyT  Er worden geen verhuiskosten aangerekend. Groetjes Luc

Reputatie 1

Hartelijk dank om het aan te passen, Luc!

Guy

Reageer