Vraag

Verhuis - na 7 weken nog steeds geen internet en tv (aanvraag sinds november)

  • 29 January 2021
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Beste,

 

Op 25 november hebben we een aanvraag ingediend n.a.v. onze verhuis.

Sinds eind december wonen we in ons nieuw huis, en tot op vandaag hebben we nog steeds geen internet of tv. 

 

Onze eerste aanvraag werd automatisch geannuleerd omdat men bij Proximus zelf niet op de hoogte was van de fiber voorziening in de straat (?). 

Na deze foutieve communicatie werd uiteindelijk een technieker gestuurd op 31 december. Deze kon de installatie niet vervolledigen omdat de glasvezelkabel geen signaal naar binnen stuurde.

Pas op 22 januari kon men een ander team sturen om dit probleem te bekijken. Deze persoon kon dit niet oplossen waardoor er terug een nieuw team werd gestuurd op 26 januari. 

Uiteindelijk hebben deze personen de glasvezel aansluiting kunnen herstellen, maar konden zij binnen de aansluiting niet vervolledigen. 

Ondanks dat we nu al weken aan een stuk zonder internet of tv zitten, is er een afspraak ingepland pas op 10 februari. 

Dagelijks van thuis werken zonder goede internet aansluiting is bijna onmogelijk geworden. 

 

Ik hoop via dit forum toch iemand van Proximus te pakken te krijgen die dit verder kan escaleren. Via het algemeen nummer wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd (in sommige gesprekken werd ik binnen de 6 minuten naar 5 verschillende personen doorgestuurd). De service die ik daar heb gekregen is ongehoord / beneden alle verwachtingen. 

 

Ik had hier toch een volledig andere service verwacht. Alleen al om een nieuwe afspraak in te plannen hebben we 3 dagen moeten wachten tot er ons iemand heeft opgebeld (want als ik hiervoor zelf bel kon men mij onmogelijk helpen...). 

 

Alexander


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@MDSDT  kan u uw klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken wat er gaande is.

@YorickP ik heb het klantennummer net toegevoegd in mijn profiel.

Alvast bedankt om dit te bekijken!

Reputatie 7
Badge +3

@MDSDT  Mijn excuses voor het ongemak. Hiervoor werd op 26/01 ticket IM11130981 opgemaakt. Ik heb deze nu doorgestuurd als een escalatie naar de diensten voor fiber en afspraken met de vraag als de aansluiting sneller kan dan 10/02 en dat ze jou hierover op de hoogte moeten houden. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD  voor de opvolging!

Ik kijk alvast uit naar het antwoord. 

Dag @AntonellaD ,

 

Zou hier al meer nieuws over zijn? 

Ik heb nog niemand van Proximus gehoord.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@MDSDT 

ik merk hier dat Fiber afspraken meestal niet vervroegd geraken, maar ik ga er zeker nog eens achter horen.

Excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groeten,

tina

Dag @tina.b ,

 

Ok, bedankt voor de info, maar heel spijtig om te horen. 

Voor mij is het nog steeds onbegrijpelijk dat we hier met een vertraging van 8 (!!) weken zullen zitten tegen dat we internet en tv hebben. 

Tussentijdse oplossingen die zijn voorgesteld werken bijna zo goed als niet, waardoor we vorige maand tientallen keren hebben moeten bellen met de klantendienst (maar meestal tevergeefs, zoals gisteren en vandaag).

Reputatie 7
Badge +3

@MDSDT  Volgens de informatie dat ik heb doorgekregen van de betrokken diensten kan de afspraak helaas niet worden vervroegd. Deze blijft op 10/02 staan, mijn excuses. Groetjes, Antonella

Reageer