Vraag

Verhuis die maar niet in orde komt

  • 3 September 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Verhuis besteld naar nieuwe woning. Het juiste telefoonnr. doorgegeven waar men ons kon bereiken. Bevestigingsmail gekregen met een onjuist telefoonnr. Opnieuw juiste telefoonnr. doorgegeven. Telefoon gekregen van Proximus om dit nog eens te bevestigen. Dag van de verhuis, geen technicus te bespeuren. Plots wel een mail gekregen dat de technicus langs is geweest maar ons niet thuis heeft gevonden. (We waren de hele dag speciaal thuis gebleven.) Ook geen telefoon gekregen van de technicus... Blijkt dat hij de verkeerde telefoonnr. had. Opnieuw gebeld met Proximus en het juiste telefoonnr. doorgegeven. Nieuwe afspraak gemaakt om 1! week later langs te komen. Opnieuw geen technicus te zien, wel weer een mail met de melding dat hij langs geweest is maar ons niet thuis heeft gevonden. Er werd ook niet opgebeld. Direkt gebeld met Proximus hoe dit komt... Blijkt dat alweer het verkeerde telefoonnr. in het systeem zat!
Mijn vader van 76 is de hele ochtend nerveus geweest opdat die technicus toch zeker zou komen. Want ondertussen zat hij al een week zonder TV en internet. Hij is moeilijk te been en TV is zowat zijn enige afleiding. Je zou denken dat Proximus zo snel mogelijk hun fouten probeert recht te zetten. Nee hoor, het systeem laat dit niet toe mijnheer. U moet weer een week wachten totdat de technicus langs komt. Als hij goesting heeft, of niet het verkeerde telefoonnr.?
Proficiat Proximus, u kan nog geen juist telefoonnr. in uw systeem krijgen. Proficiat Proximus, u slaagt er niet in om uw fouten recht te zetten.
Proficiat Proximus, u laat een alleenstaande man van 76 in de kou staan.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag alf 6917,
Mijn excuses voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat dit zeer vervelend is.
Ik zie dat de afspraak nu gepland staat op 09/09. Als contactnummer zie ik hetzelfde gsm-nummer staan dat ingevuld staat bij de gegevens in jouw profile. Is deze ok?
Groetjes,
Antonella
Beste Antonella, dat is inderdaad het juiste nummer. Al heb ik eigenlijk geen enkel vertrouwen meer dat het juiste nummer ook aan de technicus doorgegeven wordt. Zoals gezegd is dit al 3x doorgegeven. Ik ben ook helemaal niet tevreden hoe men bij Proximus deze problemen aanpakt. Men is bij jullie 2x in de fout gegaan en het enige wat je als klant te horen krijgt is dat je een nieuwe afspraak kunt maken! En dan maar hopen dat het wel goed loopt. Is dat de klantvriendelijkheid die Proximus hanteert? Redelijk vind ik dat niet en vele mensen met mij.
Ik verwacht eigenlijk van jullie dat er nog voor het weekend een technicus komt en alles zonder fout installeert. Ik herinner u eraan dat de oorspronkelijke installatie op 27 augustus geweest moest zijn!
mvg
Alfredo
Reputatie 7
Badge +3
Dag alf 6917,
Ook al zouden we dit heel graag willen, kunnen we de datum helaas niet vervroegen.
Zodra de technieker bij jou geweest is om de installatie in orde te maken, mag je ons terug contacteren. Wij zullen kijken voor een gepaste tegemoetkoming.
Groetjes,
Antonella

Reageer