Beantwoord

verhuis afspraak niet nagekomen

  • 2 March 2023
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Op zaterdag 25 feb zou een technieker langskomen op men nieuw adres. Echter hele dag gewacht en niemand te zien. 

Ondertussen vele telefoons later, heb ik een nieuwe afspraak gekregen voor 24 maart! 

Dit zou eveneens betekenen dat ik voor een volledige maand jullie diensten moet betalen terwijl ik jullie diensten niet kan gebruiken? 

Mijn modem en decoder van vorig adres heb ik aangesloten op men nieuw adres en werkt, dit hoogstwaarschijnlijk doordat de vorige bewoner zijn abo bij proximus nog niet heeft stopgezet, deze gaan echter vandaag stopgezet worden.

Met aandraag vraag ik om een oplossing! 

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Joel M 2 March 2023, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

@Xriiztov 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Xriiztov Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, gsm-nummer en nieuw adres)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Klantnr is ingegeven, ik zie geen mogelijkheid om t adres in te geven bij mijn profiel

@Xriiztov Onder het tekstvak “ticket” 

Ok, is ingevuld!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Xriiztov  wij hebben zonet een ticket opgemaakt om de installatiedatum te vervroegen. Men laat u iets weten. Ivm de abonnementsgelden, deze zullen je compenseerd worden. Hiervoor is dossier 52198761 lopende. Groetjes en onze excuses. 

Klinkt heel herkenbaar. Vandaag net al voor de 2e keer een e-mail gekregen waarbij installatie in het kader van verhuis wordt uitgesteld. Krijg je dan slecht paar uur op voorhand terwijl je wel verlof neemt om die dag thuis te zijn.. Ondertussen al 1.5 maand zonder internet en TV - héél leuk als je van thuis werkt… Ik kan me al niet herinneren hoeveel keer ik met de helpdesk aan de lijn heb gehangen. Meestal “gaan ze je binnen de dag terug bellen” → nog nooit terug gebeld geweest. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Heel frustrerend allemaal.