Beantwoord

verhuis

  • 24 August 2019
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

vandaag tevergeefs gewacht op een technicus om mijn installatie op nieuw adres te installeren maar geen niemand gezien
verloop van de procedure
dinsdag bericht dat verhuis in systeem zat
woensdag email van klantendienst dat ze geprobeerd hadden om mij te bellen
via de vaste lijn (waar geen telefoon op aangesloten is ,zat inbegrepen in pack)
niet gebeld naar gsm . ik moest contact opnemen met klantendienst om afspraak te bevestigen
woensdag avond gebeld met klantendienst na een paar doorverwijzingen bij een persoon die mij bevestigd dat verhuis gepland stond op zaterdag en dat de technieker mij zou opbellen
zaterdag noppes ,via de chat op my proximus een gevraagd of technieker nog zou komen , buiten een vraag om geboortedatum naam en adres en klantennummer of gsm nummer niets meer gehoord
proximus heeft mij teleurgesteld en denk dat ik na meer als 25 jaar klant zal moeten opzeggen en uitkijken naar ander provider
voor een communicatiebedrijf communiceert proximus weinig
icon

Beste antwoord door tina.b 26 August 2019, 09:07

Bekijk origineel

3 reacties

Tip: best wachten op de mensen van het proximus team die hier maandag terug langskomen op het forum om alles tot een goed einde te brengen.
Reputatie 7
Badge +3
Pjetter,
Het spijt me dat het niet goed is gelopen.
Kan je aub je klantgegevens en een contactnummer invullen in je profielgegevens ?
Dan contacteren we de betrokken diensten voor opvolging/correctie.
Excuses
Groeten,
Tina
Tina het ondertussen al opgelost nieuwe afspraak gemaakt

Reageer