verhuis

  • 1 August 2019
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten op nieuw adres vandaag 1 augustus 2019 geen probleem technicus is geweest buitenwerken gedaan niks binnen gedaan .. mijn diensten zijn vandaag gedeactiveerd op oud adres en geactiveerd op nieuw adres terwijl ik daar uitdrukkelijk niet om gevraagd heb daar ik pas verhuis 9 augustus... de klantendienst van proximus gebeld sinds 18u deze avond tot 20u van kastje naar muurtje gestuurd er zou een technicus langs komen niemand gezien ... proximus je bent bedankt voor jullie Foute communicatie!!!!
Ik heb online een verhuis geregeld via myproximus af te sluiten op oud adres 9 augustus 2019 en op nieuw adres op 9 augustus 2019.. gisteren gebeld geweest door het vast nummer 03 755 5* ** of het reeds mogelijk was om de buitenwerken al te verrichten op nieuw adres vandaag 1 augustus 2019 geen probleem technicus is geweest buitenwerken gedaan niks binnen gedaan .. mijn diensten zijn vandaag gedeactiveerd op oud adres en geactiveerd op nieuw adres terwijl ik daar uitdrukkelijk niet om gevraagd heb daar ik pas verhuis 9 augustus... de klantendienst van proximus gebeld sinds 18u deze avond tot 20u van kastje naar muurtje gestuurd er zou een technicus langs komen niemand gezien ... proximus je bent bedankt voor jullie Foute communicatie!!!!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag modest06,
Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ik zie dat de verhuis in onze systemen inderdaad al volledig is doorgestroomd en alles dus al actief staat op het nieuwe adres.
Heb je op het oud adres terug vaste lijn, internet en tv nodig?
Groetjes,
Antonella
Dag Antonella,

Ja natuurlijk heb ik terug vaste lijn, internet en tv nodig;
Ik woon hier nog tot en met 9 augustus.
Kan u dit in orde maken?
Groetjes
Christine
Reputatie 7
Badge +3
Dag modest06, ik lees je bericht nu pas. Wil je dit nog terug omzetten of pas ik gewoon het abonnement op de volgende factuur aan? Grt, Heidi
Beste heidi bedankt voor je reactie maar het heeft niks met een aanpassing te maken, het grootste probleem is dat al mijn diensten stopgezet zijn op 1 augustus op Groenendaallaan terwijl ik gevraagd heb om het op 9 augustus stop te zetten en tegelijkertijd aan te sluiten op 9 augustus op nieuw adres jules moretuslei wilrijk bij deze laatste zijn enkel de straatwerken gebeurd en proximus beweert dat het daar al actief is wat totaal nog geen nut geeft want we verhuizen pas 10 augustus. Ik ga hiervoor ook een klacht indienen want ik heb 9 dagen geen internet geen digitale tv en geen vaste lijn op groenendaallaan. Ik ben zaterdag 3 augustus ook nog eens naar proximus shop geweest op de bist in wilrijk en die verkoper heeft ook gebeld met jullie en die zei dat ze er op die dag niks aan konden doen maar ze zouden me maandag op 5 augustus kontakteren dat is ook niet gebeurd. Groeten christine
Reputatie 7
Badge +3
Dag Christine, wil je dan dat we de diensten tijdelijk opnieuw activeren op Groenendaallaan tot 10 Augustus? Het abonnement wordt uiteraard rechtgezet! Grt, Heidi

Reageer