Omdat mijn werkgever tussen komt in mijn internet abonnement lukte me het niet om online van Tuttimus naar flex over te gaan. Een Proximus hulplijn medewerker ging alles in orde brengen en hij gaf me al om te proberen een maand gratis een family pakket.ik heb nu all entertainment nl plus movies en series. Van het pakket kreeg ik direct een mail , over mijn aanpassing naar flex hoor ik niets. Hoe kan iknu weten of die kerel er iets voorgedaan heeft of ga ik beter baar een Proximus winkel?
Nu mag ik toch zeggen einde goed alles goed hé
Nog een prettig weekend verder.
Ze wist inderdaad hoe het moest op 6 minuten alles geregeld. Kreeg zelfs nog maandje sportpakket, niet nodig zei ik, ben geen sportvrouw, blij dat het opgelost is.
Nu onbeperkt bellen en na 5 Gb op lagere snelheid, onbeperkt bellen vaste lijn en 9€ winst per maand.Ook niet meer betalen voor mijn wifi booster.
het weekend is goed gestart
Ja, en nu is het nog de vraag of er vandaag nog iemand gaat reageren, zou kunnen dat ze de achterliggende diensten hiervoor nodig hebben en die nu niet meer kunnen bereiken, pas maandag dan komen de prox forummedewerkers terug langs hier
Einde goed alles goed
Ja maar voor mij niet
Einde goed alles goed
Na nog een call met de klantendienst is het nu in orde geraakt bij mij. Ik heb nu dus flex en toch mijn ‘pack for employees’
ik vermoed dat Flex voor elkeen (klant & IT & klantendienst) beter in september dan in juli ingevoerd zou geactiveerd geweest zijn….
was louter ter info dat er wel bepaalde zaken / voordelen enz...kunnen wegvallen , sorry als dit verwarring stichhte...
Dat is het inderdaad maar komt precies moeilijk in orde. Sinds juli rekenen ze me ook nog eens een wifi booster aan die blijkbaar niet in Tuttimus zat. Met flex ga ik van 119 naar 104€.
ik vermoed dat hier iest anders dan “affinity” speelt
dit lijkt mij een door de werkgever zelf betaalde bijdrage X te zijn zodat de werknemer Y-X betaalt =”splitt bill”
louter ter info: wat wel het laatste antwoord van Proximus was ivm met affinity & flex:
Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:
- Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
- Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.
Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi
Nogmaals jullie klantendienst gecontacteerd. Daar bevestigden ze me nogmaals dat Flex Packs compatibel zijn met een tussenkomst van de werkgever maar dat mijn order om onverklaarbare reden was ‘geannuleerd door het systeem’. Er is nu een nieuw order aangemaakt. Ik ben benieuwd… Dat ik 10€ per maand meer zou moeten betalen omdat ik niet kan overschakelen naar het flex pakket (zelfde inhoud als tutimus, alleen 5€ goedkoper voor 2e & 3e mobiele abonnement) zou niet erg klantvriendelijk zijn naar bestaande klanten..
Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi
Beste Heidi,
Bedankt voor de info, nu weet ik eindelijk genoeg en kan ik bij mijn werkgever luisteren.
Groetjes
Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi
Beste Heidi
Hierin kan ik niet volgen. Mijn werkgever betaald enkel het internet maxi abonnement in mijn Tuttimus. Zij laten me weten dat ik ervoor moet zorgen dat ik een maxi abonnement behou voor tussenkomst en niet naar een lagere snelheid ga.
Ik veronderstel dat er in een flex toch ook een maxi internet zit ipv een stap achteruit.
Dag
Ook ik heb hier hetzelfde probleem. Will van tutimus naar flex maar blijkbaar is dat niet zo simpel. All 2 keer met de klantendienst aan de lijn gehangen en ‘het gaat in orde komen’… maar er beweegt niks...
Ik hoop dat het snel in orde komt. Met 3 mobiele abonnementen is dat 10€ maand goedkoper. Msch daarom dat het niet vooruit gaat… :-s
Het wordt inderdaad automatisch gelezen door proximus medewerkers, ze zullen het nog niet toe gekomen zijn ...
Lezen de forummedewerkers dit automatisch of moet ik vraag nog ergens anders stellen?
Omdat mijn werkgever tussen komt in mijn internet abonnement lukte me het niet om online van Tuttimus naar flex over te gaan. Een Proximus hulplijn medewerker ging alles in orde brengen en hij gaf me al om te proberen een maand gratis een family pakket.ik heb nu all entertainment nl plus movies en series. Van het pakket kreeg ik direct een mail , over mijn aanpassing naar flex hoor ik niets. Hoe kan iknu weten of die kerel er iets voorgedaan heeft of ga ik beter baar een Proximus winkel?
Indien u in MyProximus - mijn producten geen wijzigingen ziet van Tuttimus naar Flex vermoed ik dat er tot op heden niets gewijzigd is
Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen u wel verder helpen hieromtrent (vanaf morgen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.