Skip to main content

Omdat mijn werkgever tussen komt in mijn internet abonnement lukte me het niet om online van Tuttimus naar flex over te gaan. Een Proximus hulplijn medewerker ging alles in orde brengen en hij gaf me al om te proberen een maand gratis een family pakket.ik heb nu all entertainment nl plus movies en series. Van het pakket kreeg ik direct een mail , over mijn aanpassing naar flex hoor ik niets. Hoe kan iknu weten of die kerel er iets voorgedaan heeft of ga ik beter baar een Proximus winkel?

Nu mag ik toch zeggen einde goed alles goed hé :relaxed:

Nog een prettig weekend verder.


@Martin opgelost, ik heb me laten terugbellen door een Proximusmedewerker. De vriendelijke dame zei, ik weet wat het is heb vandaag nog zo een zaak opgelost en weet hoe het moet.

Ze wist inderdaad hoe het moest op 6 minuten alles geregeld. Kreeg zelfs nog maandje sportpakket, niet nodig zei ik, ben geen sportvrouw, blij dat het opgelost is.

Nu onbeperkt bellen en na 5 Gb op lagere snelheid, onbeperkt bellen vaste lijn en 9€ winst per maand.Ook niet meer betalen voor mijn wifi booster.

het weekend is goed gestart 😋😋


Ja, en nu is het nog de vraag of er vandaag nog iemand gaat reageren, zou kunnen dat ze de achterliggende diensten hiervoor nodig hebben en die nu niet meer kunnen bereiken, pas maandag dan komen de prox forummedewerkers terug langs hier


Einde goed alles goed :slight_smile:

Ja maar voor mij niet 


Einde goed alles goed :slight_smile:


Na nog een call met de klantendienst is het nu in orde geraakt bij mij. Ik heb nu dus flex en toch mijn ‘pack for employees’


@Gvw 

ik vermoed dat Flex voor elkeen (klant & IT & klantendienst) beter in september dan in juli ingevoerd zou geactiveerd geweest zijn….


@Martin  het gaat hier in mijn geval niet om de affinity programmas maar om het ‘Pack for Employees’ waar de werkgever een deel van de rekening (voor het internet) betaalt.

was louter ter info dat er wel bepaalde zaken / voordelen enz...kunnen wegvallen , sorry als dit verwarring stichhte...


@M_016 

Dat is het inderdaad maar komt precies moeilijk in orde. Sinds juli rekenen ze me ook nog eens een wifi booster aan die blijkbaar niet in Tuttimus zat. Met flex ga ik van 119 naar 104€.


@ddeconin vraagje, aangezien je ook tussenkomt hebt in je internet via je werkgever  werk je soms bij Fl....s


@HeidiE & @Martin & @ddeconin 

ik vermoed dat hier iest anders dan “affinity” speelt

dit lijkt mij een door de werkgever zelf betaalde bijdrage X te zijn zodat de werknemer Y-X betaalt =”splitt bill”

https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/netwerken/internet/packs-for-employees.html


@Martin  het gaat hier in mijn geval niet om de affinity programmas maar om het ‘Pack for Employees’ waar de werkgever een deel van de rekening (voor het internet) betaalt.


louter ter info:  wat wel het laatste antwoord van Proximus was ivm met affinity & flex:

Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi

@HeidiE  Waarom hebben ze mij telefonisch bij jullie klantendienst dan een registratie voor het overzetten van mijn tutimus naar flex gedaan? Ik heb expliciet vermeld dat ik zo’n werkgeverskorting heb. Ze hebben me toen bevestigd dat flex daarmee compatibel was. Omdat mijn werkgever dus tussenkomt in mijn abonnement (voor het internet) betaal ik dus 15€ voor het 2e en 3e mobiele abonnement (tutimus) ipv 10€. (flex). 

Nogmaals jullie klantendienst gecontacteerd. Daar bevestigden ze me nogmaals dat Flex Packs compatibel zijn met een tussenkomst van de werkgever maar dat mijn order om onverklaarbare reden was ‘geannuleerd door het systeem’. Er is nu een nieuw order aangemaakt. Ik ben benieuwd…  Dat ik 10€ per maand meer zou moeten betalen omdat ik niet kan overschakelen naar het flex pakket (zelfde inhoud als tutimus, alleen 5€ goedkoper voor 2e & 3e mobiele abonnement)  zou niet erg klantvriendelijk zijn naar bestaande klanten..


Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi

@HeidiE  Waarom hebben ze mij telefonisch bij jullie klantendienst dan een registratie voor het overzetten van mijn tutimus naar flex gedaan? Ik heb expliciet vermeld dat ik zo’n werkgeverskorting heb. Ze hebben me toen bevestigd dat flex daarmee compatibel was. Omdat mijn werkgever dus tussenkomt in mijn abonnement (voor het internet) betaal ik dus 15€ voor het 2e en 3e mobiele abonnement (tutimus) ipv 10€. (flex). 


@HeidiE ik heb geluisterd bij de service desk van mijn werkgever. Ze laten me weten dat ze bij Proximus geïnformeerd hebben en de flex packs zijn wel compatibel met de werkgeverskorting van het bedrijf waar ik werk.


Beste Heidi,

Bedankt voor de info, nu weet ik eindelijk genoeg en kan ik bij mijn werkgever luisteren.

 

Groetjes


Op dit moment is werkgeverskorting met de Flex Packs nog niet voorzien, maar je werkgever kan zeker de vraag stellen aan Proximus om dit toe te voegen in de toekomst. Groetjes, Heidi


Beste Heidi 

Hierin kan ik niet volgen. Mijn werkgever betaald enkel het internet maxi abonnement in mijn Tuttimus. Zij laten me weten dat ik ervoor moet zorgen dat ik een maxi abonnement behou voor tussenkomst en niet naar een lagere snelheid ga.

Ik veronderstel dat er in een flex toch ook een maxi internet zit ipv  een stap achteruit.


Dag @Gvw korting via de werkgever (EPP) is momenteel niet compatibel met onze Flex Packs, dus bij een omschakeling ben je dit voordeel kwijt. Groetjes, Heidi


Ook ik heb hier hetzelfde probleem. Will van tutimus naar flex maar blijkbaar is dat niet zo simpel. All 2 keer met de klantendienst aan de lijn gehangen en ‘het gaat in orde komen’… maar er beweegt niks...

Ik hoop dat het snel in orde komt. Met 3 mobiele abonnementen is dat 10€ maand goedkoper. Msch daarom dat het niet vooruit gaat… :-s


Het wordt inderdaad automatisch gelezen door proximus medewerkers, ze zullen het nog niet toe gekomen zijn ...


Lezen de forummedewerkers dit automatisch of moet ik vraag nog ergens anders stellen?


Omdat mijn werkgever tussen komt in mijn internet abonnement lukte me het niet om online van Tuttimus naar flex over te gaan. Een Proximus hulplijn medewerker ging alles in orde brengen en hij gaf me al om te proberen een maand gratis een family pakket.ik heb nu all entertainment nl plus movies en series. Van het pakket kreeg ik direct een mail , over mijn aanpassing naar flex hoor ik niets. Hoe kan iknu weten of die kerel er iets voorgedaan heeft of ga ik beter baar een Proximus winkel?

@Gvw Dit probleem werd hier al door anderen ook gemeld maar morgen kunnen de Proximus forummedewerkers dit voor je natrekken en indien nodig bijsturen.


Indien u in MyProximus - mijn producten geen wijzigingen ziet van Tuttimus naar Flex vermoed ik dat er tot op heden niets gewijzigd is 

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen u wel verder helpen hieromtrent (vanaf morgen)


Reageer