Vraag

Van het kastje naar de muur...iphone 14 besteld, betaald geen updates

  • 21 October 2022
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

10 oktober 299€ betaald voor een iphone 14 256gb, rood.

Geld ging meteen van de rekening af, echter geen bestelbevestiging.

Webshopnummer gelukkig opgeslagen na1.5 week eindelijk een klantnummer gekregen en de belofte dat ik die dag een email zou krijgen. Natuurlijk niets gehad…

Kopie ID heb ik de 11de al gestuurd om 11:29.

Klantnummer zou dit zijn: 6240xxxxx

Echter hoor ik: een vertraging, ze zijn bezig, nog even geduld… Maar geen oplossing, sorry toestel zou 3 dagen later ten laatste geleverd worden en nu nog altijd niets!!

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GarageTom Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou waarschijnlijk zelf ook zo reageren.Ik heb de coach van de betreffende dienst hierover ingelicht en gevraagd om u te contacteren.Excuses nogmaals dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Joel M @HeidiE @tina.b Nog altijd niets… sorry maar het is genoeg geweest! Steeds beloftes maar niets maken jullie waar. Heel jammer dat klanten kunnen blijven bestellen en allemaal maar langer moeten wachten.

 

Ik verwacht dus morgen een bericht met de exacte datum van levering. Desnoods haal ik het zelf op in een proximus center in de buurt. Zolang nu alles maar in orde is.

Reputatie 7
Badge +3

@GarageTom 

via de coaches vragen we ondersteuning om dit op te lossen.

Excuses. zo mag het eigenlijk niet verlopen.

groeten

Tina

@HeidiE nog altijd geen oplossing! 3 weken al aan het wachten, en iedere medewerker zegt zo maar wat: order geannuleerd van mijn kant, betaling niet ontvangen, id kaart ontbreekt, ze gaan u contacteren…

 

Maar totaal geen oplossing na 3 weken is de maat vol! Ik contacteer morgen de krant i.v.m. deze praktijken. Levering zou max 3 dagen duren, geen 3 weken… als er intern problemen zijn, los ze op! Toestellen beloven die niet geleverd worden… zet dan een stop op nieuwe bestellingen maar ik kan nu gewoon opnieuw een toestel bestellen wat er eigenlijk helemaal niet eens is!

@HeidiE Sorry net medewerker proberen te spreken… ik moet mijn klantennummer geven of ze kunnen mij niet helpen…. hoe kan ik dit hebben als ik geen bevestigingsemail ontvang… Kopie id al 3 keer gestuurd nu

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GarageTom ik vraag aan de dossierbeheerder om je te contacteren. Groetjes, Heidi

@Joel M 

Ik heb nog altijd geen reactie gekregen, geen bestelbevestiging laat staan een toestel. Na 14 dagen geduld is het nu toch over. Er moet een oplossing komen.

Beste, Dit hoor ik al van vorige week dinsdag. Keer op keer een andere uitleg maar enige vooruitgang zie ik totaal niet. Als ik zo moest werken, had ik geen klanten meer.

Reputatie 7
Badge +3

@GarageTom Gisteren is hiervoor dossier 51403271 in behandeling genomen.De dossierbeheerder gaat het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer