Beantwoord

Trouwe klanten worden niet gewaardeerd!

  • 26 December 2017
  • 24 reacties
  • 1068 Bekeken

Ik ben al 10 jaar klant bij Proximus. Ik heb momenteel Mobilus M, waarvoor ik een getrouwheidskorting ontvang. (€20 ipv €27).
Ik belde de klantendienst om te vragen of ik mijn getrouwheidskorting kan houden als ik een smartphone+abonnement Mobilus M neem. Dat kan NIET?!
“Is een nieuw abonnement dus korting valt weg..”
Gaat het niet net om al jaren klant zijn en blijven?! In plaats van abonnementen te switchen?!

Mij lijkt het alleen maar logisch dat trouwe klanten beloond worden. Ik wil mijn getrouwheidskorting op mijn Mobilus M behouden én een iPhone 8 (grijs, 64GB) ontvangen voor €149. Is dat zo veel gevraagd voor jarenlange trouw?!
icon

Beste antwoord door FreyaVR 2 January 2018, 15:45

Bekijk origineel

24 reacties

TUI: Proximus pagina info i.v.m. je trouw beloond
Reputatie 7
Badge +4
Beste Kirsten, wanneer je een abonnement met toestel aangaat krijg je een korting op je toestel. Het is helaas inderdaad niet mogelijk deze 2 kortingen te combineren. Groetjes Freya
Badge +1
@Martin: op deze pagina staat ook niet alles juist. Je kunt zogezegd bonuspunten sparen door extra acties en/of mee te doen aan wedstrijden. Er staat letterlijk bij: hou je mailbox in de gaten. Wel, ik heb nog nooit een mail van de Premiumclub gekregen hoor.
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben al 10 jaar klant bij Proximus. Ik heb momenteel Mobilus M, waarvoor ik een getrouwheidskorting ontvang. (€20 ipv €27).
Ik belde de klantendienst om te vragen of ik mijn getrouwheidskorting kan houden als ik een smartphone+abonnement Mobilus M neem. Dat kan NIET?!
“Is een nieuw abonnement dus korting valt weg..”
Gaat het niet net om al jaren klant zijn en blijven?! In plaats van abonnementen te switchen?!

Mij lijkt het alleen maar logisch dat trouwe klanten beloond worden. Ik wil mijn getrouwheidskorting op mijn Mobilus M behouden én een iPhone 8 (grijs, 64GB) ontvangen voor €149. Is dat zo veel gevraagd voor jarenlange trouw?!

Een ding snap ik niet. Ben al langer klant als bovenstaand. Wist niet dat deze korting bestond. Heb een Smart+25 in mijn pack zitten. Kreeg daar altijd € 5 korting voor. Deze is vanaf 1 januari afgebouwd door PX naar € 3. En deze gaan ze nog verder afbouwen. Proef ik hier discriminatie naar de trouwe klanten met oude abo's. Graag een reactie van PX hierover. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben al 10 jaar klant bij Proximus. Ik heb momenteel Mobilus M, waarvoor ik een getrouwheidskorting ontvang. (€20 ipv €27).
Ik belde de klantendienst om te vragen of ik mijn getrouwheidskorting kan houden als ik een smartphone+abonnement Mobilus M neem. Dat kan NIET?!
“Is een nieuw abonnement dus korting valt weg..”
Gaat het niet net om al jaren klant zijn en blijven?! In plaats van abonnementen te switchen?!

Mij lijkt het alleen maar logisch dat trouwe klanten beloond worden. Ik wil mijn getrouwheidskorting op mijn Mobilus M behouden én een iPhone 8 (grijs, 64GB) ontvangen voor €149. Is dat zo veel gevraagd voor jarenlange trouw?!


Een ding snap ik niet. Ben al langer klant als bovenstaand. Wist niet dat deze korting bestond. Heb een Smart+25 in mijn pack zitten. Kreeg daar altijd € 5 korting voor. Deze is vanaf 1 januari afgebouwd door PX naar € 3. En deze gaan ze nog verder afbouwen. Proef ik hier discriminatie naar de trouwe klanten met oude abo's. Graag een reactie van PX hierover. Alvast bedankt.

Hallo PX. Nog steeds geen antwoord ontvangen op bovenstaand. Alvast bedankt. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben al 10 jaar klant bij Proximus. Ik heb momenteel Mobilus M, waarvoor ik een getrouwheidskorting ontvang. (€20 ipv €27).
Ik belde de klantendienst om te vragen of ik mijn getrouwheidskorting kan houden als ik een smartphone+abonnement Mobilus M neem. Dat kan NIET?!
“Is een nieuw abonnement dus korting valt weg..”
Gaat het niet net om al jaren klant zijn en blijven?! In plaats van abonnementen te switchen?!

Mij lijkt het alleen maar logisch dat trouwe klanten beloond worden. Ik wil mijn getrouwheidskorting op mijn Mobilus M behouden én een iPhone 8 (grijs, 64GB) ontvangen voor €149. Is dat zo veel gevraagd voor jarenlange trouw?!


Een ding snap ik niet. Ben al langer klant als bovenstaand. Wist niet dat deze korting bestond. Heb een Smart+25 in mijn pack zitten. Kreeg daar altijd € 5 korting voor. Deze is vanaf 1 januari afgebouwd door PX naar € 3. En deze gaan ze nog verder afbouwen. Proef ik hier discriminatie naar de trouwe klanten met oude abo's. Graag een reactie van PX hierover. Alvast bedankt.

Hallo PX. Nog steeds geen antwoord ontvangen op bovenstaand. Alvast bedankt. Mvg, Antoon


Hallo PX. Zie bovenstaand. Nog steeds geen antwoord. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX. Zie bovenstaand en nog steeds geen antwoord. Toch wil ik nog iets kwijt. Heb vandaag naar het Radio 2-programma ‘De inspecteur’ geluisterd. Moet wel zeggen een pluim voor de CEO van PX, Mevr. Leroy. CEO van een topbedrijf waardig om dit toe te geven. Zijn er niet veel die dit, willen toegeven. Hier het artikel http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180104_03279450
Nu hopen dat we op de goede weg zijn. Hoop ook dat ik op bovenstaand een antwoord krijg. Alvast bedankt.
Mvg, Antoon
Heb het in het nieuws op vrt deze middag ook gehoord
Het kan toeval zijn of een verkeerde interpretatie zijn van mij, maar ik heb de indruk dat er al instructies gegeven werden aan de proximus medewerkers want hun activiteit op het forum is ineens fors de hoogte ingegaan !
Reputatie 7
Badge +1
Heb het in het nieuws op vrt deze middag ook gehoord
Maar een antwoord op mijn vraag krijg ik al niet. Goed begin zal ik zeggen.
Er zijn inderdaad duidelijk problemen geweest, daarstraks nog kon ik op het forum niet meer, kreeg altijd een foutmelding , maar ik denk dat het nu achter de rug is.
Reputatie 7
Badge +1
Dan kunnen PX medewerkers eigenlijk eens een keer een antwoord geven op mijn vraag over de getrouwheidskorting. Zal morgenvroeg wel zijn.
@Martin: op deze pagina staat ook niet alles juist. Je kunt zogezegd bonuspunten sparen door extra acties en/of mee te doen aan wedstrijden. Er staat letterlijk bij: hou je mailbox in de gaten. Wel, ik heb nog nooit een mail van de Premiumclub gekregen hoor.
Iets voor oudjaar kreeg ik een mail waarin je 1000 punten kreeg om iets in te vullen (een enquette dacht ik). Ze delen dus af en toe wel punten uit. Voor je verjaardag zou je er ook moeten krijgen als ik correct ben.
Reputatie 7
Badge +1
@Martin: op deze pagina staat ook niet alles juist. Je kunt zogezegd bonuspunten sparen door extra acties en/of mee te doen aan wedstrijden. Er staat letterlijk bij: hou je mailbox in de gaten. Wel, ik heb nog nooit een mail van de Premiumclub gekregen hoor.
Iets voor oudjaar kreeg ik een mail waarin je 1000 punten kreeg om iets in te vullen (een enquette dacht ik). Ze delen dus af en toe wel punten uit. Voor je verjaardag zou je er ook moeten krijgen als ik correct ben.

Klopt heb zo een quiz ook gehad. Heeft me 900 punten opgeleverd. Voor je verjaardag krijg je 500 punten.
Reputatie 7
Badge +1
Geachte PX. Waarom maken jullie zoveel verschillen tussen trouwe klanten. De een krijgt € 7 de andere € 5. Maar bij de oude Smart+ abo's wordt de korting in het pack afgebouwd. Hoe komt het dat jullie geen antwoord geven op de vraag. Is dit zo moeilijk. Hebben jullie gisteren Mevr. Leroy niet gehoord. Of was dit om de gemoederen te sussen en ga we op de oude voet verder. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 6
Badge +3
Mevr. Leroy is net de hoofdoorzaak van deze problemen.
Persė iedereen op Tutimus proberen te krijgen en dan vaststellen (na meer dan 1 jaar) dat overstappen van oud pack naar T een fiasco is. En dat het nog 1 jaar kan duren om de facturatie op te lossen.

Voor de meeste mensen was T bovendien duurder....
volgens sommigen is het 3 | 5 | 7 € respectievelijk voor start | comfort | maxi
Reputatie 7
Badge +1
Mevr. Leroy is net de hoofdoorzaak van deze problemen.
Persė iedereen op Tutimus proberen te krijgen en dan vaststellen (na meer dan 1 jaar) dat overstappen van oud pack naar T een fiasco is. En dat het nog 1 jaar kan duren om de facturatie op te lossen.
Voor de meeste mensen was T bovendien duurder....

Maar dat zijn ze nu aan het rechttrekken door oude packs de prijs te verhogen, korting van Smart+ af te pakken en dan zegt PX dat dit voor de infrastructuur is en niet om de klanten te dwingen om naar T te gaan. De nieuwe pakketten worden dit jaar niet verhoogd dus ik verwacht in augustus weer een prijscorrectie op de oude packs zonder dat er weer iets tegenover staat. Maar ben ook benieuwd hoe er wordt om gegaan met trouwe klanten of ze nu een oud of nieuw abo hebben dat ze gelijk behandeld gaan worden door PX.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nog altijd mijn oude abo en T is nog steeds duurder voor mij (wel maar net iets meer dan €1) wat de touwe klanten korting betreft: eerst kreeg ik €5,- korting, vervolgens na een jaar weer niet en nadat ik daar hier op het forum een vraag bij stelde (of ik ineens geen trouwe klant meer was of zo?) kreeg ik ineens weer terug €5,- korting. Nu ben ik voornemens Netflix aan te schaffen maar ik durf het niet via de facturering van PX te laten lopen omdat alles erop wijst dat ik dan een (onvoordelige) pakket wissel aanga, en bij mij geldt toch echt dat elke Euro er 1 is!
Reputatie 7
Badge +3
Beste Antoon1,

Sommige kortingen zijn bepaald op specifieke packs en producten.

De keuze daarvoor ligt bij het management.

Wij als agent hebben daar geen invloed op alsook geen info op welke basis het management zich hiervoor baseert.

Groetjes,Joel
Reputatie 7
Badge +1
Beste Antoon1,
Sommige kortingen zijn bepaald op specifieke packs en producten.
De keuze daarvoor ligt bij het management.
Wij als agent hebben daar geen invloed op alsook geen info op welke basis het management zich hiervoor baseert.

Groetjes,Joel

Hallo Joel,
Bedankt voor het antwoord. Zal wel bellen naar het 0800 nummer om te kijken wat er in het vat zit aan kortingen.
Prettig weekend.

Groetjes, Antoon
Man man, altijd dat gezaag over die kortingen...
Krijgen jullie dat ook bij de watermaatschappij, de gas, den elektriek of bij de bakker of beenhouwer?
Blijkbaar heb je er ook geen gekregen 😃
Badge +1
@Antoon1 en @Koraal wel ik heb die mail ook weeral eens niet gekregen...
@Martin: op deze pagina staat ook niet alles juist. Je kunt zogezegd bonuspunten sparen door extra acties en/of mee te doen aan wedstrijden. Er staat letterlijk bij: hou je mailbox in de gaten. Wel, ik heb nog nooit een mail van de Premiumclub gekregen hoor.
Iets voor oudjaar kreeg ik een mail waarin je 1000 punten kreeg om iets in te vullen (een enquette dacht ik). Ze delen dus af en toe wel punten uit. Voor je verjaardag zou je er ook moeten krijgen als ik correct ben.


Tja ... punten voor je verjaardag? Ben ik niet zo zeker van. Ik kreeg ze plots niet meer. Ik heb de boeken bij Bizz-club dichtgedaan, nadat ik ook een bestelling deed met de gespaarde punten en ik met de toegestuurde codes niks kon aanvangen. Nadat mijn account was afgesloten kreeg ik de punten terug. Ik heb er een ander plezier mee gedaan.

Reageer