Toestellen te koop aangeprezen op website. Slechte service in shop

  • 18 February 2019
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Het is niet correct dat je klanten lokt met toestellen actueel aangeprezen op de website en dat die -na uiteraard altijd veel langer wachten dan in normale telefoniewinkels - (bij mij toch weer 40 minuten in Kouter Gent vandaag) moeten horen dat het betreffende toestel niet meer te krijgen is. Als het even binnenlopen zou zijn en die boodschap krijgen, kan je misschien het excuus gebruiken dat er ergens wel een regeltje bestaat ivm uitputting voorraad. Als je klanten lokt met bonnen die binnenkort vervallen, hen lang laat wachten en dàn die boodschap meedeelt, wordt het ergerlijk. Het helpt ook niet dat je permanent personeel ziet rondlopen voor wie klanten lucht is en die wel wat beters te doen hebben. In mijn geval trouwens een tweede poging om bonnen in te ruilen (nadat een deel al vervallen was) en ook vorige keer mocht ik horen dat mijn niet-verallen bonnen niet meteen inruilbaar waren en besteedde ik 2 uur in de shop voor aankoop van twee (identieke ) gsm's (zonder overzetten gegevens, wat we zelf deden). Er schort echt iets aan de klantgerichtheid in deze shop, maar ook in de informatie op de proximus website.

3 reacties

Dit is net hetzelfde in Kuurne hebben we eens 1.45 minuten staan wachten ik ben invalide . Je had zelfs geen stoel om te zitten. Ik wil me andere gsm aanschaffen maar ben aan het bedenken waar. Ik wil weer geen uren staan voor ik iemand te spreken krijg.
Gewoon een Tip dik wil meegeven:
je kunt best een afspraak maken op voorhand zodat je niet moet lang wachten.
https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html
Reputatie 7
Badge +3
De tip van Martin om een afspraak te maken in een shop naar keuze is hetgeen wij ook aanraden om te voorkomen dat je te lang in de wachtrij staat. Voorraad van toestellen in de shops is helaas iets dat wij niet vanop afstand kunnen nakijken. Dit kan enkel ter plaatse. Groetjes, Antonella

Reageer