teruggeven oude tv decoder V4 : Proximus of afvalcontainer ?

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 4495 Bekeken

Ik heb vandaag een V5 decoder ontvangen ter vervanging van mijn V4 decoder. Toen deze werd besteld via de technische dienst (wegens problemen met TV kijken) hebben ze mij gezegd dat ik de oude V4 decoder naar het containerpark moet brengen. 

In e-mail die ik vervolgens ontving van de bevestiging van opruiming staat vermeld dat ik na de installatie en dit ten laatste op 08/01/2020 terug moet inleveren via een B-Post punt, zoniet zal er124 € aangerekend worden.

Graag zou ik exact willen weten wat ik moet doen of mijn V4 decoder terugbezorgen aan Proximus of naar de afvalcontainer brengen.

Bedankt op voorhand antwoord.

 

 

 

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kan de decoder dan best toch terug opsturen.

 

  1. Print het label uit dat u via e-mail (of post) ontvangen hebt om uw oude decoder terug te sturen. Als er vermeld wordt dat uw toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvangt u geen label. In dit geval mag u het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.

    Kunt u het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximus (tik op uw profielicoon links bovenaan en Bestellingen in de MyProximus-app) wanneer u naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees.
  2. Stop al uw toestellen in een kartonnen doos, inclusief de stroomkabel maar zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
  3. Ga zo snel mogelijk naar een bpost in uw buurt en geef het pakket gratis af.

Ondertussen heb ik naar de klantendienst gebeld en ze hebben gezegd dat zo'n oud toestel V4 niet hoeft teruggestuurd te worden. Ik had een week geleden een bijkomende decoder gevraagd omdat ik een tweede TV wil aansluiten. Er moet een vergissing gebeurd zijn want ze vroen het toestel V5 decoder terug dewelke ik nodig heb voor mijn tweede TV. Ik heb nu 2 TV en 2 x V5 decoder.

De tweede V5 werd toegestuurd wegens problemen TV kijken met de V4.

 

Reageer